Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Børster til Buddy kewet

Startet av Minni Mus, lørdag 18. mars 2017, klokken 11:26

« forrige - neste »

Minni Mus


      
      
Read forum faster on mobile. Get the Free Tapatalk app?

FREE - on Google Play
VIEW   
Norsk elbilforening:   elbilforum.no
View RSS feedVisit our Twitter pageVisit our Facebook page
Elbilforum.no driftes av Norsk elbilforening.
Hallo Minni Mus
www.elbil.no
www.elbilwiki.no
Nyeste innlegg
Vis nye svar på dine innlegg.
Lørdag 18. Mars 2017, klokken 11:23
   
Hovedside
Hjelp
Søk
Profil
Mine meldinger
Medlemmer
Logg ut
Norsk elbilforening:   elbilforum.no » Bilmerker » Tidlige: Buddy / Kewet » Børster til

Børstene på buddyen er ødelagt. Modellen er kewet city jet 6. Buddy electric solgte ikke børster sa de. Vet noen om jeg kan få kjøpt nye børster et annet sted. Butikk? Bestille på nett?eventuelt om jeg kan kjøpe alternative børster. I så fall om noen kjenner til artikkelnummer?

lastve

Hei.
Jeg har 8 stk børster som er helt nye.
Jeg hadde tenkt til å bytte de på min Reva DC,
Men batteriene røk først . .
Dette er børster som er litt for tykke og for lange til Reva motoren, men de files  lett til med en flatfil. Jeg har gjort dette Før på samme motoren og det fungerte flott. .
Lastve
Tidligere eier av Reva standard, 2006 mod og RevaI 2008 mod.
Solgt Revaene og kjøpt Leaf 2012 modell februar 2021.
Håper på å få den kjørbar igjen..
Bor i Sarpsborg.

Minni Mus

Hei!takk for tilbakemelding
Jeg er interesser i å kjøpe børstne dine. Gjerne alle åtte. Hvor mye skal du ha for dem?
Jeg kan hente det i Sarpsborg i helgen.
Mvh Elin

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA