Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Utbedring av anlegg - hjemmelading - Leaf

Startet av PNR1A, fredag 17. mars 2017, klokken 11:18

« forrige - neste »

PNR1A

Hei hei,

Noen som vil ta oppdrag? Har prøvd på mittanbud, fikk kun 1 svar. Da prøver jeg her:

1. Oppgradering av eksisterende OV fra 25A til 40A (50A)
2. Ny jordfeil automat 16A (20A) til min garasje
3. CEE kontakt i min garasje (evt. kombi CEE/Schuko)
4. Serie-måler i min garasje

Bor i Oslo (Bryn). Send PM om interessert, på forhånd takk.
Nissan Leaf Nordic 30kWh

elektrolux

Abot er vår samarbeidspartner på østlandet og tar nok gjerne denne jobben. Spør etter Atle og nevn Elbilhjelpen.no

http://www.abot.no/
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

jkirkebo

Og pass på å ikke si et ord om lading av elbil i så fall, siden mye av det som ønskes utført ikke er i henhold til forskrift for ladekurs...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Trekkoppbil


PNR1A

Takk for alle innspill, fikk en bulk i døra og må se hva sier budsjett :)
Nissan Leaf Nordic 30kWh

keepitsimple

Sitat fra: jkirkebo på onsdag 17. mai 2017, klokken 22:05
Og pass på å ikke si et ord om lading av elbil i så fall, siden mye av det som ønskes utført ikke er i henhold til forskrift for ladekurs...
Ja CEE er mye billigere. Betalte 5000 NOK for CEE istedenfor 20000 NOK for en saltoboks. (Elektrikern nektet en annen boks..)
Tesla Model S 75D - 2016 Solgt 2022
Model Y Long range - 2022

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA