Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

1999 Citroen Saxo dealer Bil tilsalgs I Trondheim område

Startet av Gimse77, tirsdag 28. februar 2017, klokken 22:21

« forrige - neste »

Gimse77

Jeg har kjøpt saxoen for to måne siden. Den går i nødmodis etter 10 kilometer ellers opp en stor bakken. Jeg tror noen cell eller alle må skifftes. Bilen er helt fine med hvit skin setter. Jeg kan send bilder vis noen er interesert.

elektrolux

Kjøpte du bilen som noe annet enn delebil for 2 måneder siden kan du retunere den til selger.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Mateusz

Leaf 30 og Evalia 24, Ryobi batterigressklipper :)
Før:Partner Teppe El, I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, Honda H-rv

Helge

#3
Sitat fra: Gimse77 på tirsdag 28. februar 2017, klokken 22:21
Jeg har kjøpt saxoen for to måne siden. Den går i nødmodis etter 10 kilometer ellers opp en stor bakken. Jeg tror noen cell eller alle må skifftes. Bilen er helt fine med hvit skin setter. Jeg kan send bilder vis noen er interesert.
Dette trenger ikke være mer enn kun 2 av 20 batteriblokker som er dårlige (hvis de er veldig dårlige). Det opplevde jeg selv på en 2003 Saxo som jeg kjøpte for knapt 2 år siden. Byttet de 2 dårlige blokkene selv og bilen har fungert helt fint siden.

Nå har jeg allerede 2 Saxo og 1 P106 (alle 3 er helt i orden og med skilt på), men det hadde likevel vært interessant med noen bilder av din Saxo. Hvis alternativet er at bilen havner hos huggeren kan vel jeg finne på å kjøpe den i stedet  ;D  Jeg bor jo i Trondheim også og kan kanskje kjøre den hjem til og med ...selv med svært lav rekkevidde

Men som elektrolux er inne på: Om du ikke har kjøpt bilen som en DELEBIL bør du vurdere å heve kjøpet.
2021 Tesla Model 3 Long Range (Svart)
2020 Renault Zoe ZE50 Edition One (Hvit)
2020 Renault Zoe ZE50 Intense (Svart)
2020 Renault Zoe ZE50 Intense (Hvit)
2003 Citroën Saxo Electrique (hvit)
Ex: 2003 Citroën Saxo Electrique (sølv)
Ex: 2001 Peugeot 106 Electric (hvit)
Ex: 1998 Peugeot 106 Electric (grønn)

Gimse77

Hei. Jeg er litt forsenket på svar. Jeg skal bare selge bilen. Jeg har en link til bilder vis noen er fortsatt interessant til å kjøp den.https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=85943952&fks=85943952

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA