Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Service-/garantireparasjoner I-Pace

Startet av Rismyr, tirsdag 21. februar 2017, klokken 14:48

« forrige - neste »

Rismyr

Et poeng som kan være en dealbraker for meg når det gjelder I-Pace er den muligens manglende muligheten for å utføre service-/garanti arbeid lokalt.
Av de nye bilene jeg har eiet de siste årene, har de fleste blitt innkalt til merke/modell relaterte oppgraderinger. Å reise 20-30 mil flere ganger i året for å utbedre dette/ha bilen på service er ikke fristende.
Dersom Jaguar nå blir mer for folkebil å regne har de kanskje en strategi på dette, enten ved egne servicedestinasjoner eller forpliktende avtaler med andre aktører.

Noen som har kunnskap om dette ? 

Trond.m

Forstår godt det.  Selv bor jeg i Oslo området, så jeg regner med at jeg klare å komme meg til et verksted i nærheten. Men jeg tviler på at jeg ville valgt Jaguar hvis jeg bodde i Karasjok  ;)  Det enkleste er vel å ringe til din nærmeste Jaguar forretning og høre hvor du kan få service hvis du kjøper en F-Pace ?

Tellus

Alle forretninger som tidligere kun solgte Landrover selger nå også Jaguar. Med andre ord er det nå langt flere jaguarutsalg enn tidligere.

Sammenlignet med Ford eller VW blir det selvfølgelig langt mellom jaguarutsalgene.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA