Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nye brukere, se her!

Startet av Lars C. Krogenæs, mandag 29. november 2010, klokken 13:33

« forrige - neste »

Odin_2

Nytt medlem som er overrasket over å befinne seg her. Det var ikke planlagt, men med en bensinbil og en dieselbil i stallen fra før, kan man godt ha en elektrisk også tenker jeg.

Suger til meg all info om lading, rekkevidde og tekniske tips som trengs i jakten på min første elbil.

HHenrik

Hei alle!

Takk for dette forumet, virker som et veldig bra sted for oss som snarest vurderer å kjøpe den første elbilen!

/HHenrik

TomR

Spam er et kjempeproblem så godt jobba. Er det lov å ønske seg en knapp som heter. Nye innlegg siden sist besøk. Vet det er en som heter nye innlegg og dette er kanskje det samme. Eller ikke. Og at knappen ble flyttet litt så den var litt enklere å treffe for en med mange tommeltotter :)
Fetsund. Venter på levering av e-Golf NightBlue

Elmo

Det er en slik knapp enkelt tilgjengelig oppe under elbil-logoen.
Enda enklere hvis du lager en favoritt/bookmark med følgende innholde http://elbilforum.no/forum/index.php?action=recent
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

TomR

Bruker den "knappen" da får jeg ti sider med de siste meldingene. Dersom jeg ikke har vært på forumet et par dager så savner jeg fortsatt en knapp med "nye meldinger siden siste innlogging"

Tom
Fetsund. Venter på levering av e-Golf NightBlue

Elmo

Sitat fra: TomR på lørdag 07. november 2015, klokken 09:36
Dersom jeg ikke har vært på forumet et par dager så savner jeg fortsatt en knapp med "nye meldinger siden siste innlogging"

Så du ønsker altså en knapp som gir deg 100 sider og ikke bare 10 ??  ???
For noen år siden fungerte 10-siders knappen fint, men siden har jo antall elbiler og dermed innlegg på forumet eksplodert.

Anbefaler da at du isteden er selektiv på hvilke del-forum du leser. Hvis du trykker på Hovedside knappen får du opp oversikt over alle delforumene. De som har nye innlegg siden du sist var inne  er merket den "NY". Og når du trykker på den igjen kommer trådene/innleggene i delforumet oppe i kronolgisk rekkefølge (de som er sist oppdatert øverst).

Kanskje det hjelper ??
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Porsgrunn

Hvis du bruker denne så får du opp alle forumtråder med nye innlegg.

http://elbilforum.no/forum/index.php?action=unread


TomR

Perfekt Det car akkurat en slik funksjon jeg savnet. Nå er det enkelt å følge med i de trådene som interesserer en og ikke minst hoppe over de hvor det kun er krangling i

Tom
Fetsund. Venter på levering av e-Golf NightBlue

el.remi

Snart Kia-eier. Har siste uker lest mye på elbilforum, som ikkemedlem, og fant sidene så interessante og lærerike at jeg meldte meg inn! Gleder meg til en elbiltilværelse, med dieselen som bil nr 2.
Harstad. Kia Soul fra april 2016. Bosch El plenklipper. Shwinn El sykkel

65lars

Vel.
Velkommen hit! :)

Jeg har akkurat kjøpt en C-Zero - og er veldig fornøyd med det kjøpet!
Men hvordan kjører man fra Fredrikstad til Harstad - i en Zero. Eller en Kia. ?
Eller bedre, hvordan kjører man fra Fredikstad til Örnsköldsvik i nordlige Sverige, med en Zero?
Trenger dette, denne sommeren.    https://no.wikipedia.org/wiki/%C3%96rnsk%C3%B6ldsvik
:-)
Trilling, bestilt KIA

Elmo

Sitat fra: 65lars på tirsdag 15. mars 2016, klokken 18:14
Men hvordan kjører man fra Fredrikstad til Harstad - i en Zero. Eller en Kia. ?
På samme måten som man kjører til Malaga med MiEV antar jeg 8)
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,4494.msg46652.html#msg46652
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

trobro

 :-X Så hva har droger og el bil for sammenligning bra til tak ta vekk dem ser frem mot ett positivt innholds rikt forum for en renere fremtid mvh ny medlem  :)


SweetThang

Hei.

Jeg er ny bruker og lurer på hva som menes med "trilling" her inne. Hva er trilling/trillingene?
Fornøyd e-up eier.

eha

Hei! Trilling-bilene er disse:


  • Mitsubishi i-Miev
  • Citroën C-Zero
  • Peugeot iOn

Dette er mer eller mindre samme bil, men som tre ulike merker. Sjekk dem ut på finn.no og se om du finner noen likheter ;-)
2017 Tesla Model X 90D
201X Tesla Model 3 reservert

SweetThang

Fornøyd e-up eier.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA