Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nye brukere, se her!

Startet av Lars C. Krogenæs, mandag 29. november 2010, klokken 13:33

« forrige - neste »

Lars C. Krogenæs

Vi har i den siste perioden fått 2-300 nye medlemmer av forumet. Det er i utgangspunktet hyggelig. Dessverre er disse nye brukerne lite interessert i elbiler, men desto mer interessert i å formidle lenker til diverse nettsider med legemidler og andre saker som har lite med elbiler å gjøre.

I en periode fremover krever vi derfor manuell godkjenning av administrator for nye medlemmer. Denne godkjenningen vil beklageligvis kunne ta en dag eller 2. Jeg håper imildertid dette vil sette en stopper for diverse SPAM på forumet.

Dersom noen seriøse nye brukere blir avvist, så kan de sende meg en mail til lars@elbilforum.no, så skal jeg selvfølgelig aktivere brukerkontoen. Dette kan særlig gjelde brukere som ikke har .no adresse i eposten, og sitter på en fremmedkulturell IP adresse.

Lars C. Krogenæs
Forumadmin
Elbilforum.no
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Ken

Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Lars C. Krogenæs

De siste 24 timer har det blitt opprettet 19 nyregistrerte kontoer på forumet med det formål å spre spam. Antakeligvis har noen greid å knekke re-captcha scriptet, slik at nyregistreringer kan gjøres maskinelt.

Min manuelle sjekk har de derimot ikke greid å komme seg gjennom :P

Dersom noen seriøse nye brukere blir avvist, så kan de sende meg en mail til lars@elbilforum.no, så skal jeg selvfølgelig aktivere brukerkontoen. Dette kan særlig gjelde brukere som ikke har .no adresse i eposten, og sitter på en fremmedkulturell IP adresse.

Lars C. Krogenæs
Forum-Admin
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Flicker

Godt innspill. Helt enig, brukerne må holde seg til el-bil relaterte temaer ellers blir dette forumet ubrukelig og totalt uinteressant.
Mitsubishi (i-MiEV) innkjøpt 14. april 2011. Har montert Defa el-varmer inkl. ekstern stikkontakt med separat tidsur.
Kjører fra Røyken til Bryn-Oslo (T/R) 5 dager pr. uke. Tilsammen ca. 90 km/dag. Regulert hastighet på strekningen er fra 40 til 90 km/t.

Caspar


Jeg likte begrepet "fremmedkulturell IP adresse" !

Jeg klarer ikke å logge meg på forumet med min Ipad ? Alt ser fornuftig ut, jeg får opp påloggingsbildet og fyller inn brukernavn og passord, men etter det kommer jeg bare tilbake til "gjestestatus"
Er det fingertrøbbel hos meg ? eller er ikke forumet Ipadkopatibelt ?
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Lars C. Krogenæs

På Elbilforumet støtter vi bare WebOS på HP-Tablets, da vi tror det er fremtiden og har satset tungt på denne teknologien  ;)

Det skal likevel ikke være noen grunn til at du ikke får logget deg inn med din i-plank. Prøv å reloade siden etter at du har logget deg inn.

Lars
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

K S

Jeg er ny, og tydeligvis godkjent  :D
Vil bare benytte anledningen til å skryte av flott forum. Kjekt for meg som sterkt vurderer elbil....

Teigolini

Veldig bra! Da er det lettere for oss som virkelig bruker dette forumet til noe fornuftig, nemlig Elbil! Bra tiltak ;)

Autodidact

SitatPå Elbilforumet støtter vi bare WebOS på HP-Tablets, da vi tror det er fremtiden og har satset tungt på denne teknologien.

Priceless. 8o)

Håkon

emil

Sitat fra: Autodidact på onsdag 29. oktober 2014, klokken 13:15
SitatPå Elbilforumet støtter vi bare WebOS på HP-Tablets, da vi tror det er fremtiden og har satset tungt på denne teknologien.

Priceless. 8o)

Sabla bra at jeg har et par sånne liggende og i jevnlig bruk.

Kent

Sitat fra: emil på onsdag 29. oktober 2014, klokken 13:19
Sitat fra: Autodidact på onsdag 29. oktober 2014, klokken 13:15
SitatPå Elbilforumet støtter vi bare WebOS på HP-Tablets, da vi tror det er fremtiden og har satset tungt på denne teknologien.

Priceless. 8o)

Sabla bra at jeg har et par sånne liggende og i jevnlig bruk.

Da kan vel du sjekke om de faktisk fungerer bra, eller om Administratoren vår ikke er tid å stole på. 8)
Sarpsborg -
Night Blue E-Golf - 30.07.14 125kkm solgt 18.10.21
Mars Orange/Cherry Black Kia E-Soul 64kwh Exclusive 14.10.21

emil

#13
Jeg klarer da å svare i denne tråden, men vedlegg var den ikke veldig glad i...

Fra nettleser, ikke testet noen app da jeg ikke fant noen passende gratisapp og mitt tyske online kredittkort jeg måtte bruke for å ordne meg betaling på webos-telefon før har utløpt forlengst.

fleming_133@hotmail.com

Hei og tusen takk for at jeg fikk bli med her.

Ser frem til å få mer kunnskap om El-bilens fremtid.


Eve
Eve

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA