Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bagasjerom

Startet av S4e, torsdag 27. oktober 2016, klokken 19:45

« forrige - neste »

kammiz

endelig et godt bilde av det nederste rommet, herlig. Her kan man uten tvil utnytte plassen bedre ved å fjerne hele den isoporkassa, hvis man vil ha mer liggende der.

og ang å løfte to gulv, jeg kommer neppe til å ha den øverste plata med meg noen gang tenker jeg.
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Ipadjove

Den plata må være med når en skal laste inn store ting og en vil ha flatt gulv med nedfellte bakseterygger :) Og når en skal sove i bilen. (Tviler på at der er plass men skal testes) :D

kammiz

Sitat fra: Ipadjove på tirsdag 01. november 2016, klokken 10:17
Den plata må være med når en skal laste inn store ting og en vil ha flatt gulv med nedfellte bakseterygger :) Og når en skal sove i bilen. (Tviler på at der er plass men skal testes) :D

sett bort fra evt støy, hva med å fjerne det aller nederste gulvet og kun ha med den flyttbare plata? :)
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Ipadjove

#18
Sitat fra: kammiz på tirsdag 01. november 2016, klokken 10:55
Sitat fra: Ipadjove på tirsdag 01. november 2016, klokken 10:17
Den plata må være med når en skal laste inn store ting og en vil ha flatt gulv med nedfellte bakseterygger :) Og når en skal sove i bilen. (Tviler på at der er plass men skal testes) :D



sett bort fra evt støy, hva med å fjerne det aller nederste gulvet og kun ha med den flyttbare plata? :)

Ja kanskje det :) Er vel ingen andre som vet/tror noe om max lengd fra førersetryggen i fremste stilling og helt bak?

Ipadjove

http://gm-volt.com/forum/showthread.php?266185-Bolt-EV-at-SF-Auto-Show&p=3730337#post3730337

Har ikke lest alt, men har hatt et håp om å kunne hive ut sitteputa bak, som jeg kan gjøre på min gamle corolla. Kan se ut som det går, for å få flatt gulv :)

AmocoCadiz

Sitat fra: Ipadjove på mandag 28. november 2016, klokken 13:52
http://gm-volt.com/forum/showthread.php?266185-Bolt-EV-at-SF-Auto-Show&p=3730337#post3730337

Har ikke lest alt, men har hatt et håp om å kunne hive ut sitteputa bak, som jeg kan gjøre på min gamle corolla. Kan se ut som det går, for å få flatt gulv :)
Er vel ikke helt "StowAndGo" baksete, men i mine uformelle undersøkelser av demobilen på Zeromessen, kjente jeg litt på innfesting av baksete, det var tydelig at det kunne løsnes, men fant det upassende å løsne og ta de ut på en demovisning. Men virket klart mulig å løfte/fjerne baksetet, hva som er under er uklart dog om det er flatt eller batteripakkebulk.

Gurba

Sitat fra: AmocoCadiz på mandag 28. november 2016, klokken 14:59
Sitat fra: Ipadjove på mandag 28. november 2016, klokken 13:52
http://gm-volt.com/forum/showthread.php?266185-Bolt-EV-at-SF-Auto-Show&p=3730337#post3730337

Har ikke lest alt, men har hatt et håp om å kunne hive ut sitteputa bak, som jeg kan gjøre på min gamle corolla. Kan se ut som det går, for å få flatt gulv :)
Er vel ikke helt "StowAndGo" baksete, men i mine uformelle undersøkelser av demobilen på Zeromessen, kjente jeg litt på innfesting av baksete, det var tydelig at det kunne løsnes, men fant det upassende å løsne og ta de ut på en demovisning. Men virket klart mulig å løfte/fjerne baksetet, hva som er under er uklart dog om det er flatt eller batteripakkebulk.

De bildene som ligger ute viser at det er en batterihump under baksetet.

Ipadjove


Trond.m


Ipadjove

Ja ser ut til å være flott til handleposer osv :)
Men forstår ikke helt bilde. Virker som at bakseteryggen er fjernet?

Amoss

Sitat fra: Ipadjove på onsdag 30. november 2016, klokken 18:17
Ja ser ut til å være flott til handleposer osv :)
Men forstår ikke helt bilde. Virker som at bakseteryggen er fjernet?

Ser ut som om bakseteryggen er lagt ned for å kunne se skilleveggene/boksene skikkelig.
Model S 85D

Ipadjove

Sitat fra: Amoss på onsdag 30. november 2016, klokken 18:31
Sitat fra: Ipadjove på onsdag 30. november 2016, klokken 18:17
Ja ser ut til å være flott til handleposer osv :)
Men forstår ikke helt bilde. Virker som at bakseteryggen er fjernet?

Ser ut som om bakseteryggen er lagt ned for å kunne se skilleveggene/boksene skikkelig.

Ja, men ser ut som den er lavere enn de er på andre bilder. Til vanlig blir ryggen nesten flat/jevn med bagasjeroms'falsk-gulv' i øverste posisjon. (Over de skilleveggene.)

Forhåpentligvis bare dager til de første bildene fra Boltkjøpere kommer :)

Amoss

Sitat fra: Ipadjove på onsdag 30. november 2016, klokken 18:35
Ja, men ser ut som den er lavere enn de er på andre bilder. Til vanlig blir ryggen nesten flat/jevn med bagasjeroms'falsk-gulv' i øverste posisjon. (Over de skilleveggene.)

Kan se ut som om de ikke har tatt seg bryet med å legge setene helt ned, bare vippet frem seteryggene så de kunne komme til å ta bildet? Er jo heller ikke sikkert at de står på det "falske gulvet" i øverste posisjon (skjønt jeg synes det ser slik ut).
Model S 85D

Ipadjove

Ah det kan hende ja.
Gulvplata kan en kanskje legge over skilleveggene, ser ut som at toppen av skilleveggene er på nivå med toppen av 'låsekroken' på bakdøra.

Ae

Mener det var noen som hadde tatt mål av bagasjerommet, men kan ikke finne det. Er det noen som har målene? Bredde, dybde og høyde med og uten bunnplate?
Think 2008 - 65000 km  - solgt
Nissan Leaf 2014 - 82000 km - solgt
Opel Ampera-e 2017 - 48000 km
Audi etron - Bestilt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA