Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Foliering

Startet av Inop, lørdag 01. oktober 2016, klokken 07:49

« forrige - neste »

Inop

Vurderer å foliere front og det grå partiet bak + tone vinduer bak.
Er det noen som har gjot dette før og vet hva det koster?

Hvis dere har noen å anbefale i Oslo eller Bærum tar jeg gjerne i mot tips  :)
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

Gizmo

Jeg skal tone bakvinduene. Det skulle visst koste et-par tusen iflg forhandler. Antar det er ganske standard pris. Egentlig koster vindusfolie og arbeid noen få hundrelapper, men de skal jo tjene på dette. Tenker det er veldig greit garantimessig å få dette samtidig med utlevering av bilen. Auto Elite i Oslo vurderte visst også å tilby foliering av front og bakdel.
2016-11-04 Hyundai Ioniq
2011-11-18 Nissan Leaf

MSS

Vurderer også å helfoliere bilen, både for fargens skyld (elsker bilene, men altså ... ikke de mest spennende fargene) men også for å spare lakken. Noen som har tips så vil jeg gjerne høre om det.
Omsider - Elbil bestilt
Hvit Hyundai Ioniq 2017 - teknikkpakke, skinnseter og takluke
Bestilt 29.9.16
Mottatt 04.01.17

Mr.Zero

Sitat fra: MSS på søndag 02. oktober 2016, klokken 22:06
Vurderer også å helfoliere bilen, både for fargens skyld (elsker bilene, men altså ... ikke de mest spennende fargene) men også for å spare lakken. Noen som har tips så vil jeg gjerne høre om det.

Scandinano i Drammen har opparbeidet seg et meget godt rykte. Finnes en rekke andre tilbydere som sikker gjør en like god jobb, men det er også noen cowboyer der ute... Ligger en del tråder om foliering under andre merker her på forumet.
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 2017 Full Pakke Protonic blue
BMW i3 2021 Full Pakke Blue Ridge Mountain
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

autopass

Noen som vet om foliering har noe å si for feks ryggesensorer eller sensor for adaptiv cruisecontrol?

Hvor ligger evt sensor for acc?
2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

Inop

Tror radaren ligger bak hyundai merket i fronten så det skal være mulig å legge folie på resten. Det finner vi snart ut...
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

autopass

Hvilke farger tenker folket vil passe for å dekke den grå fronten evt? er det svart som gjelder eller hvilke alternativer kunne være fine?

Selv har jeg bestillt hvit bil, og der er vel alternativene kanskje , svart , hvit , karbonfiber ol.....
2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

autopass

Her er noen Amerikabilder. Den ser jo bedre ut med svart front......
2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

Jorgen86

Jeg skal til nonbye i stålfjæra, de som profilerer alle bilene vi leverer med reklame og helfoliering.
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

autopass

Sitat fra: Jorgen86 på torsdag 27. oktober 2016, klokken 19:42
Jeg skal til nonbye i stålfjæra, de som profilerer alle bilene vi leverer med reklame og helfoliering.

Hvilken farge tenker du? og vet du hvordan folie påvirker acc eller parkeringssensorer?
2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

Jorgen86

Det påvirker ikke acc da den sitter i hyundai logoen, hvordan det er med p sensorer vet jeg faktisk ikke.
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

autopass

Hvilken farge tenker du da?
2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

Jorgen86

Tenkte hvit først å fremst jeg da.
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

HPSE

Til dere som skal foliere...

Har dere tenkt å gjøre noe fremme der de nedre lysene er? (X) Vet ikke om dette er mulig og om det vil bli fint å også ha det svart her? Se bilde under.

Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

HPSE


Har nå fått tilbud fra forhandler om foliering av grill, foliering nede med grøftelys og foliering bak.
Totalt 5000 inkl mva.. Syns ikke det var så gale? Film på baksidevindu var 5000 kr inkl mva.. Syns det var i dyreste laget...
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA