Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skjermbeskytter Tempered glass LCD Tesla Model S & X

Startet av Tassen, lørdag 24. september 2016, klokken 10:35

« forrige - neste »

Tassen

Selger en helt ny skjermbeskytter til Tesla model S passer nok X også da de har samme skjerm. Selges da jeg bestilte 2stk.
Er meget fornøyd selv med dette produktet.

Beskytter skjerm mot riper og slagskader. Tesla skjermene koster en liten formue å bytte og dette gir større trygghet. Hvem har vel ikke knust en iPhone?

Det skal ikke mer til enn å miste et nøkkelknipe eller mobiltelefon på skjermen for å få store hakk og riper som ikke kan repareres. Se for deg en kraftig nedbremsing og ting fyker lett inn i skjermen.

Denne er av høy kvalitet og kommer i en meget pen eske som veier ca 1kg som sikkert kan benyttes til mye rart. Se bilder.

Pris kr 350 fritt levert Trondheims området.

Følger med:
- Eske
- Screenprotector
- Sugekopp
- Cleaningwipe
- Pusseklutt




1. Especially  designed for Tesla Model S 17 inch Touch Panel.
2.High Hardness:Glass material after high tempered steel processing,surface hardness up to 8-9 h,impact resistance is strong,not easy scratches.
3.Ultra-high light transmittance: (transmittance of 98% or more) optical transmittance grade, ultra-low reflection, high Transparency.
4.High sensitivity:The glass is coated on the back with a strong silicon adhesive that makes installation easy and attaches the film firmly so as to not affect the touch screen's sensitivity.

Pakken veier 1040gram. Frakt kr 160 med norgespakke dekkes evt av kjøper. Kan leveres fraktfritt i Trondheimsområdet.


For bilder se finnkode: 83043903

petersv

Av ren nysgjerrighet, hvordan tas denne av igjen f.eks. når den er skadet?

Tassen

Den tas av ved hjelp av en liten sugekopp. Setter den på enden vipper litt ut å får fingrene innom. Som du kan se av siste bilde i annonsen har jeg allerede spart en skjerm i min model S. Griseflaks kalles dette. Mistet en IPhone 6 rett ned på skjermen. Min opplevelse av dette produktet er at det ikke bare redder skjermen din. Skjermen er faktisk mindre utsatt for sjenerende fingermerker. De fingermerkene du får er faktisk enklere å fjerne også med enkel brilleklut.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA