Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ventilerte seter til Model S

Startet av steinidar, torsdag 25. august 2016, klokken 21:14

« forrige - neste »

steinidar

Da jeg bestilte min 85D var ikke nextgen seter tilgjenlig på D modeller men kun på P85D, har lenge hatt lyst til å bytte til nextgen og nå som de har blitt ventilerte er noe jeg nå vil vurdere seriøst vist det er mulig. Software oppdateringen er nok ikke problem, men vet ikke om det er et annet ledningsnett/kontakt. Hva tror dere??
Gardermoen

HelectriC

Sitat fra: steinidar på torsdag 25. august 2016, klokken 21:14
Da jeg bestilte min 85D var ikke nextgen seter tilgjenlig på D modeller men kun på P85D, har lenge hatt lyst til å bytte til nextgen og nå som de har blitt ventilerte er noe jeg nå vil vurdere seriøst vist det er mulig. Software oppdateringen er nok ikke problem, men vet ikke om det er et annet ledningsnett/kontakt. Hva tror dere??

Koster 60 000 å skifte til Next gen, så tror ikke premium med ventilasjon lar seg monteres under ca70-80 000.
ioniq 5

steinidar

Ser også at det er kun til P100DL, ikke tilgjennlig i grått
Gardermoen

rsomby

Tipper at når vi skriver 2017 så er premiumsetene tilgjengelig for alle i konfigurator sammen med 100 batteriet. Men foreløpig ikke grå seter, litt synd for hvit er alt for lyst, beige er overhodet ikke pent, og sort er kjedelig. Skulle hatt lyst grå slik som Nextgen har  :)

overlay

Sitat fra: rsomby på fredag 26. august 2016, klokken 09:22
Tipper at når vi skriver 2017 så er premiumsetene tilgjengelig for alle i konfigurator sammen med 100 batteriet. Men foreløpig ikke grå seter, litt synd for hvit er alt for lyst, beige er overhodet ikke pent, og sort er kjedelig. Skulle hatt lyst grå slik som Nextgen har  :)

Enig. Synes de gjerne kunne frisket opp litt skinn-utvalgt. Typ mørkebrunt og rødt :) 

HelectriC

Sitat fra: overlay på fredag 26. august 2016, klokken 19:44
Sitat fra: rsomby på fredag 26. august 2016, klokken 09:22
Tipper at når vi skriver 2017 så er premiumsetene tilgjengelig for alle i konfigurator sammen med 100 batteriet. Men foreløpig ikke grå seter, litt synd for hvit er alt for lyst, beige er overhodet ikke pent, og sort er kjedelig. Skulle hatt lyst grå slik som Nextgen har  :)

Enig. Synes de gjerne kunne frisket opp litt skinn-utvalgt. Typ mørkebrunt og rødt :)

I hvert fall skiftet ut det tiss-gule beige skinnet. Mange andre biler med mange ganger penere beige skinn.
ioniq 5

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA