Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

P85D med Ludicrous og serviceavtale selges

Startet av Epleskreller, torsdag 25. august 2016, klokken 18:31

« forrige - neste »

Epleskreller

Hei,

jeg kommer til å selge min sølvgrå Model S P85D med alle tilvalg. Den er fra mars 2015 og får snart 31k km.

Utstyr:
-Ludicrous
-5 år serviceavtale (1. service gjort)
-Ultra Hifi oppgradert lydanlegg
-Dobbeltlader
-Sorte nexgenseter foran og bak(!)
- "+-understellet"
- barneseter
- 19" felger (bedre rekkevidde, mindre støy, men behaglig, billigere dekk)
- midtkonsoll
- karbondetaljer
- sort alcantara taktrekk
- AP aktivert
- Panoramaglasstak
- Tech-pakke
+ mulig noe jeg har glemt? Den skal ha alt som var tilgjngelig tidligere..

Bilen vil bli lagt ut om et par uker med bilder etc, pris 850.000,-kr

-ingen billigere Ludicrous på finn.no som jeg finner hvertfall..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

VL

"-ingen billigere Ludicrous på finn.no som jeg finner hvertfall.."

Men man får P90DL demobiler, lav km og nesten helt ny, til under 900k om man kontakter Tesla eller ser på hjemmesiden deres.
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

Epleskreller

#2
Og poenget ditt er at billigste P90DL med pano koster 935k fra Tesla, og har ikke gratis service til mars 2020, dvs koster ca 100k mer enn min? Den mangler ekstra barneseter og dobbeltlader også. Men for all del, den har kun 8500 demokjørte km og er 2016-model.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

VL

De er noe høyere i pris ja, men vil påstå at det er mye mer fornuftige kjøp. Sleng heller på litt å få mye mer, raskere er den også. I tillegg vil flere av de få muligheten til oppgradering til 100 pakken.

Demokjørte km eller ikke, spiller ingen rolle. Det man bør se etter er riper etc når de utleverer bilen til deg, tar man slikt opp i etterkant kan de være vanskelig på det.

Hvorfor betale deg mer penger for din enn du ga for den selv?  :P
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

Siggen

Sitat fra: VL på mandag 29. august 2016, klokken 17:05
De er noe høyere i pris ja, men vil påstå at det er mye mer fornuftige kjøp. Sleng heller på litt å få mye mer, raskere er den også. I tillegg vil flere av de få muligheten til oppgradering til 100 pakken.

Demokjørte km eller ikke, spiller ingen rolle. Det man bør se etter er riper etc når de utleverer bilen til deg, tar man slikt opp i etterkant kan de være vanskelig på det.

Hvorfor betale deg mer penger for din enn du ga for den selv?  :P

what the hell?

Ringer du folk på Finn og bermerker andre sine annonser også??

Forsåvidt så er det målt tap i kapasiteten på batteriet på demokjørte P90DL med rett over 1000km på telleren...

Epleskreller

Sitat fra: VL på mandag 29. august 2016, klokken 17:05
De er noe høyere i pris ja, men vil påstå at det er mye mer fornuftige kjøp. Sleng heller på litt å få mye mer, raskere er den også. I tillegg vil flere av de få muligheten til oppgradering til 100 pakken.

Demokjørte km eller ikke, spiller ingen rolle. Det man bør se etter er riper etc når de utleverer bilen til deg, tar man slikt opp i etterkant kan de være vanskelig på det.

Hvorfor betale deg mer penger for din enn du ga for den selv?  :P

Hva er riktig pris for P85DL? Under P85D eller?

Hva er "mye mer" du får på en av de P90DL'ene? de mangler dobbeltlader, kanskje 7 seter? De har benkebaksete og mykere understell..

Forøvrig tok jeg bilen i innbytte da jeg solgte min Model X P90DL... Har ikke travelt med å selge da jeg har bestilt Model X med levering i mars..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA