Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har klart å logge inn med Tunein konto i bilen?

Startet av Ampéreson, torsdag 25. august 2016, klokken 14:30

« forrige - neste »

Ampéreson

Har problemer med å logge inn med min Tunein konto i bilen. Ser dette er et vanlig problem etter noen kjappe søk på nett, men jeg lurte på om det var noen som har klart det?

Jeg har prøvd med en nylig opprettet konto som ikke er premium. Mistenker det trengs premium konto for å kunne logge på.
2021 Model Y LR Blå
2014 P85+ Grønn, Solgt (´;︵;`)

Tuxedo

Har ikke premiumkonto, og logget meg inn i 2014.  Har vært innlogget siden, uten problemer.

runekm

Jeg får konstant beskjed om at jeg ikke får logget inn, når jeg prøver å logge meg inn med min ikke-premium konto. Men det ser ut som jeg blir logget inn allikevel, for bilen henter inn favorittene fra kontoen min.

andvib

har aldri prøvd å logge inn med egen konto, men tunein virker bra, selv om søkemuligheter og inndeling er laget så dårlig at man skulle tro det var en spøk. Fant Dagsnytt atten podcastene her om dagen (dypt nedover, typ: News, All Norway, More, More NRK, eller lignende), fint sortert på dato. Men viste seg å være lite verdi i det, går ikke an å Favorite de, får heller ikke til å refreshe listen over sendingene, så det som ligger der blir fort gammelt nytt... 
2019 Model S Long Range
2019 Model 3 Long Range

Ampéreson

Livet blir litt lettere om man kunne logge på, da synkroniseres favorittene med de du har på kontoen. Et eksempel vil være å ha et helt radioprogram som favoritt, mens man kun kan legge til en episode som favoritt i bilen. Klønete å måtte lete seg frem til neste episode. Null vits å ha en podcast episode som favoritt.   :o
2021 Model Y LR Blå
2014 P85+ Grønn, Solgt (´;︵;`)

lunitiks

Det er helt utrolig at TuneIn ikke har søkefunksjon i bilen. Må faktisk gå omveien med å logge seg på (samme) kontoen på mobil/PC, søke opp og deretter lagre som Favorite. Men det dukker selvfølgelig ikke opp i bilens Favorites-liste med en gang. Må logge av/på, resette eller på annen måte knote seg frem til den til slutt dukker opp på lista. Skjerpings Tesla!
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

abj1978

Jeg klarer heller ikke å logge inn på Tunein i min bil. Kontaktet Tunein support, og fikk et raskt svar som bekrefter problemet:

SitatHello Anders,

Good day! Thank you for contacting us regarding this problem. This is a known issue that has been passed on to our Development Team. We hope to have this fixed in a future release. I apologize for the inconvenience and we appreciate your support of TuneIn!
Tesla Model S 75D / BMW i3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA