Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Audi Q6 e-tron

Startet av Counterpointer, onsdag 24. august 2016, klokken 18:08

« forrige - neste »

Viking800

Lang tråd, så jeg beklager hvis dette har gått meg hus forbi;

Hvilke antakelser gjelder for norsk(e) prisnivå(er) på denne bilen?

roarsolem

Her er flere bilder av bilen. Her drar den tilhenger også

https://www.motor1.com/news/174178/audi-e-tron-quattro-spy-shots/


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
2018 Audi e-tron Quattro
2016 Mercedes Benz B Electric

Counterpointer

Sitat fra: roarsolem på onsdag 19. juli 2017, klokken 21:54
Her er flere bilder av bilen. Her drar den tilhenger også

https://www.motor1.com/news/174178/audi-e-tron-quattro-spy-shots/


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Hadde vært morsomt om en ekstrautstyropsjon er batterihenger

Espen W

Sitat fra: Viking800 på onsdag 19. juli 2017, klokken 21:24
Lang tråd, så jeg beklager hvis dette har gått meg hus forbi;

Hvilke antakelser gjelder for norsk(e) prisnivå(er) på denne bilen?

I artikkelen fra Car & Driver nevnes det nå $80K, mens det tidligere i vinter var snakk om $65-70K.
Nå har riktignok dollaren sunket mye den siste tiden (fra 8.5 til knappe 8 blank) vs NOK (har ikke sjekket USD vs EUR, dog.)

Stikkkontakt

Bilder av testbilen viser også at det er hodestøtter i midten bak. Da er det nok bekreftet at bilen blir en 7-seter.

kvp

Sitat fra: bmw2002 på tirsdag 18. juli 2017, klokken 12:47
Synes bilen lignet veldig lite på konseptutgaven, ser ikke fronten ser ganske lik ut som dagens Q7?

Her har Jaguar vært litt mer spenstig, der skal den endelige bilen bli nesten lik konseptutgaven.

Jeg synes bilen ser veldig kjedelig ut ift. concept modellen. Ser nærmest ut som en Q5. Mon tro om det blir noe av de kule sidespeilene? Litt skuffet over Audi...men så er det tysk da..det glemte jeg nesten...

bmw2002

Sitat fra: Stikkkontakt på torsdag 20. juli 2017, klokken 20:38
Bilder av testbilen viser også at det er hodestøtter i midten bak. Da er det nok bekreftet at bilen blir en 7-seter.

5-seter vel?

raathass

Sitat fra: knut.aulie på onsdag 19. juli 2017, klokken 21:06
Sitat fra: daktari på tirsdag 18. juli 2017, klokken 10:24
Enig, og jeg ville blitt veldig overrasket hvis de lanserer noe mindre enn samme sensorpakke som nye A8. Altså radar og Lidar i tillegg til radar i hjørnene.
Vi som har betalt depositum, er invitert til visning av nye A8 for å se systemene som kommer på E-tron. Så dette har du nok helt rett i

Spennende. Når kom denne invitasjonen?  Kan selv ikke erindre å ha mottatt noe ...

Orbit

Fikk dette tirsdag 18/7, men det var fulltegnet allerede da jeg så eposten et par timer etter den gikk ut
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

SurSnasen

Sitat fra: raathass på fredag 21. juli 2017, klokken 23:29
Spennende. Når kom denne invitasjonen?  Kan selv ikke erindre å ha mottatt noe ...

Tirsdag kl 14:42. Rakk heldigvis å få satt meg opp på listen for siste visningen før det ble fullbooket.

daktari

Hvem fikk du invitasjon fra? Har heller ikke fått noe.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Stikkkontakt

Sitat fra: bmw2002 på fredag 21. juli 2017, klokken 22:00
Sitat fra: Stikkkontakt på torsdag 20. juli 2017, klokken 20:38
Bilder av testbilen viser også at det er hodestøtter i midten bak. Da er det nok bekreftet at bilen blir en 7-seter.

5-seter vel?

Selvsagt

Carkub

Jeg har heller ikke fått invitasjon. Kan det være avhengig av forhandler?
Audi e-tron levert mai 2019, egenspesifisert
Kia e-Niro "i familien" levert mai 2019

SurSnasen

Sitat fra: daktari på lørdag 22. juli 2017, klokken 10:01
Hvem fikk du invitasjon fra? Har heller ikke fått noe.

Kom fra Audi Norge. Så er vel noe sentralt. Kan det være at den hr gått til de aller tidligst reserverte først?

Counterpointer

Sitat fra: raathass på fredag 21. juli 2017, klokken 23:29
Sitat fra: knut.aulie på onsdag 19. juli 2017, klokken 21:06
Sitat fra: daktari på tirsdag 18. juli 2017, klokken 10:24
Enig, og jeg ville blitt veldig overrasket hvis de lanserer noe mindre enn samme sensorpakke som nye A8. Altså radar og Lidar i tillegg til radar i hjørnene.
Vi som har betalt depositum, er invitert til visning av nye A8 for å se systemene som kommer på E-tron. Så dette har du nok helt rett i

Spennende. Når kom denne invitasjonen?  Kan selv ikke erindre å ha mottatt noe ...
På tirsdag (e-post )

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA