Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Karosseri bytte på buddy

Startet av henrik ga, onsdag 17. august 2016, klokken 10:35

« forrige - neste »

henrik ga

Hei

jeg har købt en Buddy Cab og vil gerne bytte karosseriet rundt, så min Buddy jeg kører i til daglig bliver en buddy
Cab.

nogen som har erfaring med at afmonter karosseriet på en buddy, og evt har nogle fif?

kan det gøres med foruden monteret?


ØysteinBuddy

Det er ikke lettere og flytte takluka da? Ta ned innvendig taktrekk, skru løs cab'en, tegn og mål opp (lag en mal/tegning) så er det bare og kappe.
Karosseriet er både skrudd og limt, ganske mye jobb. Frontrute burde evt demonteres forsiktig, karosseriet blir litt "vinglete" når du har det løst.. Men risikoen for at den sprekker er tilstede.

Øystein
X-div buddy
X-2xthink city
X-2014 Nissan Leaf Tekna
X-2015 Nissan Leaf Tekna
X-Tesla Model 3 LR 2021
X-VW id4 Pro
Nå-Model Y Performance

henrik ga

tak for svar. jeg tror bare jeg følger dit råd, og kun tager cab'en og flytter over på min egen buddy.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA