Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

vestfold og telemark

Startet av sven erik, onsdag 23. november 2016, klokken 10:01

« forrige - neste »

sven erik

hei nå må styret i vestfold og telemark  våkne   
synd det  ikke skjer noe hos oss  utenom skelve års møtene   da føler ikke medlemene at  de har noe komtakt med elbil  foreningen 
synn  det ble en god sammenslåing
om ikke nye styreleder har tid til og ta seg av  dette burde han få valgt noen andre
jeg hade både tid og engasjemang

de lokale elbil foreningene  skal hvære tale røret uppover  nå

Adrian Stachnik

Sitat fra: sven erik på onsdag 23. november 2016, klokken 10:01
hei nå må styret i vestfold og telemark  våkne   
synd det  ikke skjer noe hos oss  utenom skelve års møtene   da føler ikke medlemene at  de har noe komtakt med elbil  foreningen 
synn  det ble en sammenslåing om ikke nye styreleder har tid til og ta seg av  dette  eg hade både tid og engasjemang

Føler det helt likt.
Derfor startet jeg Grenland Elbilklubb i juli 2016 for elbilfolket i nedre telemark.
Riktignok ikke mer enn 17 medlemmer pr. dags dato,
men deling av erfaringer og diskusjoner går som bare det :)
Grenland Elbilklubb.
Porsgrunn

sven erik

Sitat fra: Adrian Stachnik på mandag 05. desember 2016, klokken 19:36
Sitat fra: sven erik på onsdag 23. november 2016, klokken 10:01
hei nå må styret i vestfold og telemark  våkne   
synd det  ikke skjer noe hos oss  utenom skelve års møtene   da føler ikke medlemene at  de har noe komtakt med elbil  foreningen 
synn  det ble en sammenslåing om ikke nye styreleder har tid til og ta seg av  dette  eg hade både tid og engasjemang

det er fint prøvde og sende deg noe på mail    hadde vært artig om eg kunne kommet en tur  til dere  men reiser nå på fie å blir borte i litt over 2 måneder  med elbil

Føler det helt likt.
Derfor startet jeg Grenland Elbilklubb i juli 2016 for elbilfolket i nedre telemark.
Riktignok ikke mer enn 17 medlemmer pr. dags dato,
men deling av erfaringer og diskusjoner går som bare det :)

SveinJ

Ser i en oversikt at el-bilandelen i Telemark er på 2,5%, ganske lavt. I Tinn, hvor jeg bor, hele 0,8%. Skremmende lite.
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

sven erik

Sitat fra: SveinJ på mandag 14. august 2017, klokken 21:55
Ser i en oversikt at el-bilandelen i Telemark er på 2,5%, ganske lavt. I Tinn, hvor jeg bor, hele 0,8%. Skremmende lite.

de må bli brukt mer

SveinJ

...kan nok hende de blir brukt, de 0,8%. Flere må kjøpe.....
2014 BMW R1200GSA, Racing Blue
2016 Audi Q3 2,0 TDI, Hainanblue metallic (solgt)
2016 BMW i3, FC, Mineral grey (solgt)
2019 BMW i3, FC, Imperial blue (solgt)
2021 VW i.d4 Max Honey yellow, på veien

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA