Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kanskje ikke så viktig sak, men greit å spørre - lading hos Møller

Startet av tutti, mandag 25. juli 2016, klokken 12:55

« forrige - neste »

tutti

Er det flere som tenker at Møller burde tilby ladeplasser til sine kunder hos sine forhandlere?

Virker som det er mangel på slikt der jeg har vært.

Hva tenker dere?

RonnyØ

Sitat fra: tutti på mandag 25. juli 2016, klokken 12:55
Er det flere som tenker at Møller burde tilby ladeplasser til sine kunder hos sine forhandlere?

Virker som det er mangel på slikt der jeg har vært.

Hva tenker dere?

I kjent Møller-ånd så tilbys det vel ikke rart fra den plassen utover faktura. Høye verkstedregninger, dårlig kundebehandling, "den feilen har jeg aldri hørt om før" osv.

Ikke at dem trenger å tilby det, men det hadde vært hyggelig. Spesielt på de sentrumsnære butikkene.

Kanutten

Det er vel bare Tesla som reklamerer med gratis drivstoff til bilene sine?

Ottara


Ourasi

Møller Skien sa ved salget at det var bare å bruke boksene deres, 16A ladestasjoner, men der står det alltid demobiler. Selv på helligdag i krise var det ikke mulig der, så har gitt opp dem som selv siste utvei.

Burde selvsagt være en hurtiglader hos alle Møller butikker, minst til redusert pris for elbilkunde, men dengang ei...
Golf GTE 2015 Carbon

Bob

2019 Tesla Model 3 LR AWD
2016 VW e-Golf
2004 Mazda RX-8 231 HK
2008 Hyundai Accent

Ottara


Kanutten

Sitat fra: Ourasi på tirsdag 26. juli 2016, klokken 02:32
Burde selvsagt være en hurtiglader hos alle Møller butikker, minst til redusert pris for elbilkunde, men dengang ei...

Hvorfor burde det være det?

Bob

2019 Tesla Model 3 LR AWD
2016 VW e-Golf
2004 Mazda RX-8 231 HK
2008 Hyundai Accent

Ottara

What, har de begynt å ta betalt nå? Er en stund siden jeg ladet der, da plugget jeg bare inn og trykket start.

Terjer

De gangene jeg har hatt bilen på service hos Møller Bil Romerike har jeg spurt om de kan sette den på lading etter at de er ferdige. Dette har de pleid å gjøre, altså ikke på hurtiglading men på type 2 veggladeren de har til demobiler.
VW e-up!
MG4

Bob

Sitat fra: Ottara på torsdag 28. juli 2016, klokken 20:22
What, har de begynt å ta betalt nå? Er en stund siden jeg ladet der, da plugget jeg bare inn og trykket start.
Kan aldri ha husket at de tilbød gratis hurtiglading. Første gang jeg lada der var mars i år og då måtte jeg likevel betale.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

2019 Tesla Model 3 LR AWD
2016 VW e-Golf
2004 Mazda RX-8 231 HK
2008 Hyundai Accent

AppleKnocker

Sitat fra: Kanutten på mandag 25. juli 2016, klokken 16:14
Det er vel bare Tesla som reklamerer med gratis drivstoff til bilene sine?
Hvor har du sett den reklamen? Tesla har forhåndsbetalt supercharging som var frivillig for den tidlige S60, obligatorisk for alle andre som kjøpt model S og X. Å si at det er gratis er som å si at kinofilmen er gratis fordi du ikke betaler pr minutt.
BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

Kanutten

Sitat fra: AppleKnocker på lørdag 30. juli 2016, klokken 20:41
Sitat fra: Kanutten på mandag 25. juli 2016, klokken 16:14
Det er vel bare Tesla som reklamerer med gratis drivstoff til bilene sine?
Hvor har du sett den reklamen? Tesla har forhåndsbetalt supercharging som var frivillig for den tidlige S60, obligatorisk for alle andre som kjøpt model S og X. Å si at det er gratis er som å si at kinofilmen er gratis fordi du ikke betaler pr minutt.

Ja, jeg vet at du betaler en sum for SC ved kjøp av bilen, så jeg burde kanskje skrevet "gratis" i anførselstegn. Poenget mitt er vel at det er litt spesielt å forvente at man skal få lade bilen sin gratis hos leverandør. Det er jo ingen (tror jeg) som regner med å få gratis bensin til Volvoen sin hos Bilia?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA