Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nye elbil.no lansert

Startet av phaugneland, torsdag 07. juli 2016, klokken 09:32

« forrige - neste »

TorC

Nye elbil.no imponerer slettes ikke.
Jeg er ikke like kritisk som enkelte her, men dette imonerte slettes ikke. Det er absolutt ingen forbedring. Riktignok noe mindre "rot", men "elementene" tar nå så stor plass at man må scrolle til krampa tar en.

Det virker dessuten som om man ikke helt har klart å bestemme seg for nettsidens hensikt, og derfor valgt å blande alle sammen. Jeg synes siden i større grad bør rendyrkes som enten en ren medlemsside, en elbil-nyhetsside, eller for å hanke inn nye medlemmer og informere om elbilforeningen.  Personlig ville jeg foretrukket at det var en ren nyhetsside.
2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

Elmo

Jeg tror dere som har mest konstruktiv kritikk bør sende PM til trådstarter phaugneland for å få litt mere attention.

Personlig bruker jeg elbil.no minimalt, men det irriterer med at elbilwiki fremdeles er borte, og det har jeg også adressert direkte.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

tomrh

Jeg tror nok han leser her, for gammel.elbil.no ble stengt kort tid etter at Warlock publiserte linken...  ::)
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 50.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 190.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 180.000 km

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

phaugneland

Takk for alle innspill, de tar vi med oss i videre arbeidet med nye elbil.no etter at vi har høstet mer erfaringer fra brukerstatistikk og fått flere innspill.

Forsiden på nye elbil.no er som sagt i større grad rettet mot de som vurderer elbil eller som nettopp har kjøpt elbil for å komme i gang. At de får den grunnleggende kunnskapen kommer til nytte for alle, for eksempel at man ikke skal bruke ladeplasser om man ikke har behov for lading. Det er det mange nybegynnere som misforstår.

For de erfarne brukerne her på elbilforum som bare er interessert i nyhetene kan dere legge inn bokmerker direkte til http://elbil.no/kategori/nyheter/ eller rss http://elbil.no/feed/atom/.

Nyhetsfeed fra andre medier vi hadde på gammel versjon finner dere på https://news.google.com/news/section?q=elbil
Nestleder i Norsk elbilforening. Har jobbet i Elbilforeningen siden juni 2012. Bruker til daglig BH Emotion elsykkel.

tomrh

Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 50.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 190.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 180.000 km

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA