Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Rush tids avgift

Startet av sven erik, søndag 05. juni 2016, klokken 15:46

« forrige - neste »

sven erik

hei ser nå at elbiler skal betale for paseringer inn  til Oslo i rush tiden   dette kan ikke dere i elbil foreninen gota  dette er en miljø agift  er elbilene miljøfintlige ?
jeg fikk en sån fra stokkholm på min elbil  denne  ble tatt opp i eu og dette var faktisk ikke lov å gi  elbiler et gebyr som hvar for å få ned utslipp  for  det er ikke utslipp av elbilen  derffor slapp jeg denne  skal norge  gå utenom alt ?
og skal vi si oss enige om agifter nei sånne avgifter må bare fosil bilen få  så fler går over til el  selv slipper jeg denne da jeg har hc kort men jeg vil  at fler skal kjøre elbil ikke at  folk slutter og kjøpe det  nå er det mer ut av kolektivfelter signal på bummer  va er neste ?  skal en kjøpe en ok elbil er denne uansett dyrere  en en fosilbil  i inkjøp en så lenge  så vi må  ha fordelene  i en del år til vi må snakke 2020  minst fra sven erik

OlavEmil

Samd i at elbilar ikkje bør kunne krevjast for bompengar i miljøringar. Men sånn eg har forstått det, er dette bompengar for utbyggjing av E18 gjennom Oslo. Då stiller saka seg i eit litt anna lys.
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Ragnar79

Elbiler bør betale full rush tids avgift, de lager like mye kø som de andre bilene.
BMW i3 Protonic Blue

sven erik

Sitat fra: Ragnar79 på lørdag 23. juli 2016, klokken 22:05
Elbiler bør betale full rush tids avgift, de lager like mye kø som de andre bilene.

vi forurenser ikke  som er problemet  ville en bare hatt elbiler er det 0 problem at en står litt i kø

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA