Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tilbud på 16A ladepunkt ! GRØNNE MAIDAGER HOS WWW.NOFUEL.NO !

Startet av nofuelno, mandag 30. mai 2016, klokken 00:59

« forrige - neste »

nofuelno

Kampanje på 16A ladepunkt !
Biler med Type 1 kontakt: http://www.nofuel.no/Produkt/nofuel-ladepunkt-16a-type-1#product
Biler med type 2 kontakt: http://www.nofuel.no/Produkt/36939-nofuel-ladepunkt-16a-type-2#product

Bestill i mai og få praktisk veggholder til ladepistolen med på kjøpet ! ( se utvalg nederst på www.nofuel.no )


Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

Nugatti

Hei

Sent svar, men hva er årsaken til at denne er såpass mye billigere og ikke minst fysisk mindre enn de andre på markedet? Vurderer en slik T1 på min Prius Plug-in Hybrid.

Mvh
Daniel

nofuelno

Sitat fra: Voltswagen_HiG på tirsdag 09. august 2016, klokken 13:12
Hei

Sent svar, men hva er årsaken til at denne er såpass mye billigere og ikke minst fysisk mindre enn de andre på markedet? Vurderer en slik T1 på min Prius Plug-in Hybrid.

Mvh
Daniel

Like bra, bare billigere ! 
 
Det er ikke satt av plass til annet enn det som er nødvendig for å lade en bil med 16A,
så derfor har vi klart å få til en beskjeden størrelse på denne veggboksen.

Hittil har det vært 0 i retur ;)

Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

Nugatti

Takk for info :)

Har forespurt et par-tre elektrikerfirmaer i nærområdet og det BILLIGSTE ender på 10.000 kroner inkludert denne boksen. Dyreste var på 15500. Det er snakk om 12 meter kabel fra sikringsskap til uteboks. Kabel som går åpent.

Jeg fatter ikke at det kan være så dyrt. 4000 for ladeboksen (her ville de ha påslag også om jeg kjøpte den selv). 1000 for ny 20A-sikring? 1500 eller noe for jordfeilbryter? Da står det hele 3500 kroner igjen til arbeid og selve ledningen, hvor ledningen umulig kan være så ille pr. meter...

Skulle gått an å gjøre dette selv og få en elektriker til å se over arbeidet, eller om så etterlate siste tilkobling i begge ender av kabelen til ham. Fy søren for en umulig bransje. Jeg priser meg lykkelig for at huset mitt er nytt anno 2014 og at jeg slipper å måtte ha elektriker til et eller annet viktig i huset.

nofuelno

Hvis du lar installatøren kjøpe den av oss til forhandlerpris, kommer du sikkert ned i 9.000,- totalt.

Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

Nugatti


nofuelno

Sitat fra: Nugatti på onsdag 01. november 2017, klokken 13:39
Er denne gått ut av produksjon? I så fall hvorfor?
Vi har lagt ned produksjonen av denne til fordel for etablerte produsenter i utlandet.
Kanskje kommer vi tilbake til en norskprodusert ladeløsning på et senere tidspunkt.
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA