Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen med levering sent mai-juni?

Startet av Toonster, onsdag 18. mai 2016, klokken 09:18

« forrige - neste »

Powerflux

Samme her :o
Har blitt 98% lovet å få den 16 og ikke senere enn 17 juni men enda ikke fått den endelige bekreftelsen på tlf/mail.

Hvis det blir flere forsinkelser nå så skjærer hele logistikken seg og jeg kommer til å lage et veritabelt helvete.....
Japan Leaf, levert 2013.
190000 km. 2. bar forsvunnet.(Solgt)
Tesla S70D Facelift, levert juli 2016.
90000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
52000 km.

eminate

Blir levering av min 9.6. En dag før estimert levering. :)
Bestilt: 2021 Tesla Model 3 Performance
Solgt: 2017 Tesla Model S P100DL
Solgt: 2016 Tesla Model S 75D

Toonster

Sitat fra: eminate på mandag 06. juni 2016, klokken 18:20
Blir levering av min 9.6. En dag før estimert levering. :)

Ohh, håper det gjelder meg også.

Fikk ikke svart når Tesla ringte meg i dag
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

eminate

Hentet min i går. Er veldig fornøyd med facelift :)
Ble ikke tilbudt oppgradering til 75 på noe som helst tidspunkt.
Bestilt: 2021 Tesla Model 3 Performance
Solgt: 2017 Tesla Model S P100DL
Solgt: 2016 Tesla Model S 75D

Toonster

Sitat fra: eminate på fredag 10. juni 2016, klokken 10:26
Hentet min i går. Er veldig fornøyd med facelift :)
Ble ikke tilbudt oppgradering til 75 på noe som helst tidspunkt.

Høres bra ut :)

Bilder? :)
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

reinartg

#80
Jeg hadde levering sent mai-juni og fikk bilen levert fredagen som var i Drammen:
2016 Tesla Model S 70D (facelift) - Solid White

Toonster

Flott bil!

Gleder meg som en unge til i morgen :)
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

Toonster

Da var bilen hentet :)

Ikke så mye annet å si at det er fantastisk!

At lillebror 70D leverer så bra, er rimelig vilt. Så er det noen som vurderer Tesla, men er i tvil for man ikke kan kjøpe en P90D - bare å gi jernet og velg en 60-75 variant. Så sant du ikke er vant til superbiler fra før, vil det bli et sinnsykt løft!
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

fonberg

Sitat fra: Toonster på onsdag 15. juni 2016, klokken 08:37
Da var bilen hentet :)

Ikke så mye annet å si at det er fantastisk!

At lillebror 70D leverer så bra, er rimelig vilt. Så er det noen som vurderer Tesla, men er i tvil for man ikke kan kjøpe en P90D - bare å gi jernet og velg en 60-75 variant. Så sant du ikke er vant til superbiler fra før, vil det bli et sinnsykt løft!

Gratulerer, og helt enig - 60D/70D er nok den beste dealen for de aller fleste i dag - jeg er overbevist om det etter først ei uke i P90DL, og deretter ei uke i 70D. Det er i hvert fall vanskelig for meg å forsvare/rasjonalisere den ekstra lille halvmillionen 90DL-en koster, selv om den er en utrolig flott bil  :)

Oppfordrer deg til å dele dine opplevelser som førstegangseier her: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,8666.0.html
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

Toonster

Sitat fra: fonberg på onsdag 15. juni 2016, klokken 11:56
Sitat fra: Toonster på onsdag 15. juni 2016, klokken 08:37
Da var bilen hentet :)

Ikke så mye annet å si at det er fantastisk!

At lillebror 70D leverer så bra, er rimelig vilt. Så er det noen som vurderer Tesla, men er i tvil for man ikke kan kjøpe en P90D - bare å gi jernet og velg en 60-75 variant. Så sant du ikke er vant til superbiler fra før, vil det bli et sinnsykt løft!

Gratulerer, og helt enig - 60D/70D er nok den beste dealen for de aller fleste i dag - jeg er overbevist om det etter først ei uke i P90DL, og deretter ei uke i 70D. Det er i hvert fall vanskelig for meg å forsvare/rasjonalisere den ekstra lille halvmillionen 90DL-en koster, selv om den er en utrolig flott bil  :)

Oppfordrer deg til å dele dine opplevelser som førstegangseier her: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,8666.0.html

Takk for det :) Prøvde å skrive litt som du oppfordret ;)
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

Elektrolytt

Min 2014 S85 ble solgt for 3 uker siden, og endelig var min nye S70D ankommet Norge og klargjort for levering 16/6.  :) Første facelift levert fra Trondheim visstnok.

Siden jeg ikke hadde anledning til å reise for å hente den ble det booket frakt med Hurtigruten fra Trondheim til Harstad.
Hadde et håp om å hente nybil på kaia i dag, men slik gikk det ikke  :(
Hurtigruten har som kjent sesong på denne tiden av året, og plassene for bilfrakt viser seg å være fulle i ukesvis eller månedsvis fremover  :o  :(  >:(

Kjedelig å sitte her uten bil, og vite at bilen står klar til bruk i Trondheim. Satser på å finne tid til en Trondheims-tur, og kjøre bilen nordover om ikke altfor lenge  :)

Toonster

Den som venter på noe godt.. osv.. :)

Føler med deg i ventingen.

Nå har jo du god erfaring med Tesla, spennende å høre hva du synes om 70D i forhold til din gamle bil.
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

Elektrolytt

Henter bilen i Trondheim nå på fredag, og bruker helga på turen til Harstad med noen stopp underveis :-)
Skal bli spennende å se forskjellen i praksis fra 2014 S85 til ny S70D. Spent på hvor mye rekkevidde jeg faktisk får nå som bilen leveres med redusert 75-batteri..

Skal uansett ikke være noe problem på turen nordover. Hadde god margin mellom superchargers med 85'en.
Det var noe helt annet sommeren 2014 ved henting av S85. Da fantes det ingen superchargers fra Trondheim og nord, men med dobbeltlader og en rekke eRoute71-ladere gikk også den turen fint :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA