Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vannlekasje ved A-stolpe førerside

Startet av Hattebrem, søndag 01. mai 2016, klokken 19:10

« forrige - neste »

Hattebrem

Hentet ny bil fredag formiddag og ett døgn senere ser det sånn ut. Tenker jeg leverer tilbake bilen imorgen tidlig og henter når de har fikset igjen. Det er vel grei skuring, eller har dere noen forslag til andre løsninger eller hva slags reaksjon jeg kan forvente fra BNH?

30kWh Tekna , bronze , 6,6kw - levert 29/4-16

Bondeknøl

Hva med å ringe de først? Å snakke med de det gjelder er vel tingen? Hva har de gjort som kunne få deg til å tro at de ikke fikser opp i dette?

Hattebrem

Sitat fra: Bondeknøl på søndag 01. mai 2016, klokken 23:19
Hva har de gjort som kunne få deg til å tro at de ikke fikser opp i dette?

At de fikser opp i dette regner jeg som selvsagt og er ikke engang irritert på de eller misfornøyd med noe som helst. Tenkte mer på hvor lang tid det tar før de fikser og hvordan andre her opplever det å komme med feil på bilene sine.
30kWh Tekna , bronze , 6,6kw - levert 29/4-16

Fallskjerm

Jo det skal jeg si.

Du må bestille time og den er vell 14. Dager frem i tid.

Så tar de inn bilen, finner ut hva som er feil eller vent litt dette er kanskje karosseri avdelingen sin jobb. Så du må kjøre bilen til karosseri avdelingen. Kanskje du er heldigste ligger det i en annen by.

Så må de bestille deler og du får en ny time om 14 dager igjen.

Når du igjen har tapt en arbeidsdag på å kjøre til en annen by med bilen så må de bestille enda fleredeler pga følgeskader får at det tok så lang tid og du må komme tilbake om 14 dager igjen, enda en tapt arbeidsdag.

Håper du ikke blir utsatt får dette. For dette er bare et tenkt tilfelle basert litt på mine opplevelser med forhandleren på kongsberg
Renault Zoe R135 mars 2020
Nissan Leaf, Tekna Mai 2016 (30Kwh) (heldigvis solgt)
Nissan Leaf, Tekna april 2014 66 500 km m/6.6 kw lader (solgt)
BMW IX 50 (solgte LC 150)for å dra Adria 743 UT

Ønsker Nissan skal bli like god på ettermakedet som Toyota

kavorland

Sitat fra: Fallskjerm på tirsdag 03. mai 2016, klokken 19:58
Jo det skal jeg si.

Du må bestille time og den er vell 14. Dager frem i tid.

Så tar de inn bilen, finner ut hva som er feil eller vent litt dette er kanskje karosseri avdelingen sin jobb. Så du må kjøre bilen til karosseri avdelingen. Kanskje du er heldigste ligger det i en annen by.

Så må de bestille deler og du får en ny time om 14 dager igjen.

Når du igjen har tapt en arbeidsdag på å kjøre til en annen by med bilen så må de bestille enda fleredeler pga følgeskader får at det tok så lang tid og du må komme tilbake om 14 dager igjen, enda en tapt arbeidsdag.

Håper du ikke blir utsatt får dette. For dette er bare et tenkt tilfelle basert litt på mine opplevelser med forhandleren på kongsberg

Ja, da e lov å vera optimist !

Løyser seg sikkert greit dette.
Nissan Leaf Tekna 2015 svart
Toyota Avensis 2005 D4D ( 152 " Km)
Chrysler Grand Voyager 1997 7 seter (368 " km)
http://vid763.photobucket.com/albums/xx273/kavorland1968/Griffon/DSCF3284.mp4

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA