Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Spotify og problemer?

Startet av mr.rs4, torsdag 07. april 2016, klokken 13:12

« forrige - neste »

mr.rs4

Hvorfor spiller Spotify samme sang hele tiden.
Om "knappene" er blå eller hvite / aktiverte så spiller Spotify samme sang uansett. Jeg må trykke på neste vis jeg vil ha neste sang.
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

hemi

Min tuller også stadig

Hold inne begge knappene og reset den store skjermen, så virker alt så meget bedre

krister461

Evt. log inn og ut av Spotify under settings. Går raskere en restart for min del i alle fall.

Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk


mr.rs4

Tok en restart med rulle hjulene. Det hjalp, helt til jeg mottok en telefon. Da ville ikke Spotify spille av i det hele tatt.
Skrudde av blåtann, så fungerte Spotify igjen.

Litt buggy greier dette.
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

tony@lunatech.no

Hatt samme problem en del i det siste. Restart av skjermen løser problemet midlertidig, men det kommer tilbake. Mistenker at det henger sammen med mobilstyringen av spotify. Noen ganger får det å bruke mobilen til å bytte låter på Tesla/Spotify. Dukker også ofte opp når jeg har brukt samme konto på mobilen og så bytter tilbake.
Sølv TMS P85 m/ 20" Vossen CV4 og det meste av utstyr. Bekreftet 1. Januar 2014 - Levert 22. Mai 2014

Trustno1

Er det fler enn meg som savner at spotify kontoen lagres i førerprofilen? Kjerringa og jeg bytter på å bruke bilen, og problemet er når hun benytter bilen så stopper spotifyen min å spille på min hjemmepc siden den benytter samme konto.

Vi har hver vår spotifykonto, men det er unødvendig mye styr å skrive inn brukernavn/passord for hver gang vi bytter på å bruke bilen.

Toonster

Kan Spotify Family løse problemet?
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

krister461

Sitat fra: Trustno1 på onsdag 18. mai 2016, klokken 10:59
Er det fler enn meg som savner at spotify kontoen lagres i førerprofilen? Kjerringa og jeg bytter på å bruke bilen, og problemet er når hun benytter bilen så stopper spotifyen min å spille på min hjemmepc siden den benytter samme konto.

Vi har hver vår spotifykonto, men det er unødvendig mye styr å skrive inn brukernavn/passord for hver gang vi bytter på å bruke bilen.
Sliter med samme. Kan kanskje få kåno til å bruke bluetooth...

petersv

Del spillelistene deres med hverandre og logg inn med en av kontoene.

krister461

Sitat fra: petersv på onsdag 18. mai 2016, klokken 15:46
Del spillelistene deres med hverandre og logg inn med en av kontoene.
Det hjelper ikke for denne problemstillingen...

Trustno1

Sitat fra: krister461 på onsdag 18. mai 2016, klokken 15:55
Sitat fra: petersv på onsdag 18. mai 2016, klokken 15:46
Del spillelistene deres med hverandre og logg inn med en av kontoene.
Det hjelper ikke for denne problemstillingen...

Stemmer, problemet er ikke spillelistene.
Når bilen er i bruk av kona så stopper min avspilling på hjemmepc'n med mindre hun logger over på sin egen konto. Hadde Tesla ordnet slik at man automatisk logger inn på sin egen spotifykonto når man bytter profil så hadde denne problemstillingen vært løst.

petersv

Åj, så problemstillingsbeskrivelsen over nå. Bare å gå offline på mobilen da ;)

Eller droppe konto på bilen.

Tviler på at Tesla ordner dette, dessverre...

amund

Klag til Spotify support, det hjelper ihvertfall litt. Jeg fikk 3 mnd gratis premium mens de jobber med problemene. Jo fler som klager, jo fortere går det kanskje å få fikset?

Min erfaring er at du må ikke finne på å bruke spotify noe annet sted enn i bilen. Hører jeg en sang på jobben så spiller ikke bilen sanger på 2 dager etterpå.

Spotify på telefon har jeg avinstallert for lenge siden.

Flott opplegg  :o
Grå S85, 19", luft/panorama/skinn/hifi/tech levert 28/7-14

Trustno1

Ser spotify lanserte en endring i sitt family abonnement som muligens kan være en brukbar workaround på dette problemet.

https://support.spotify.com/us/account_payment_help/premium_for_family/changes-to-spotify-family/

Har ikke testet det enda, men tenkte jeg bare kan opprette en egen konto for bilen som vi begge deler våre playlister til.
Vil tro det kunne fungere.

Toonster

Sitat fra: Toonster på onsdag 18. mai 2016, klokken 11:28
Kan Spotify Family løse problemet?

Sånn går no dagan - skal liksom finne på kruttet selv ;)
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA