Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Spotify og problemer?

Startet av mr.rs4, torsdag 07. april 2016, klokken 13:12

« forrige - neste »

krister461

Sitat fra: Trustno1 på onsdag 25. mai 2016, klokken 16:44
Ser spotify lanserte en endring i sitt family abonnement som muligens kan være en brukbar workaround på dette problemet.

https://support.spotify.com/us/account_payment_help/premium_for_family/changes-to-spotify-family/

Har ikke testet det enda, men tenkte jeg bare kan opprette en egen konto for bilen som vi begge deler våre playlister til.
Vil tro det kunne fungere.
Har vurdert dette selv, men da får jeg enda en konto å administrere, og spotify mangler enkel støtte for å svitsje mellom kontoer/profiler...

Trustno1

Sitat fra: Toonster på onsdag 25. mai 2016, klokken 16:50
Sitat fra: Toonster på onsdag 18. mai 2016, klokken 11:28
Kan Spotify Family løse problemet?

Sånn går no dagan - skal liksom finne på kruttet selv ;)

Såvidt jeg har sett så er vel denne endringen kommet nå nylig, etter du la inn posten din? Klart det kunne gjøres tidligere også, men jeg var lite lysten på å betale for ett ekstra abonnement for å løse dette. Poenget nå var at dette kunne gjøres uten ekstra kostnad.

Toonster

#17
Sitat fra: Trustno1 på onsdag 25. mai 2016, klokken 18:59
Sitat fra: Toonster på onsdag 25. mai 2016, klokken 16:50
Sitat fra: Toonster på onsdag 18. mai 2016, klokken 11:28
Kan Spotify Family løse problemet?

Sånn går no dagan - skal liksom finne på kruttet selv ;)

Såvidt jeg har sett så er vel denne endringen kommet nå nylig, etter du la inn posten din? Klart det kunne gjøres tidligere også, men jeg var lite lysten på å betale for ett ekstra abonnement for å løse dette. Poenget nå var at dette kunne gjøres uten ekstra kostnad.

Hehe, mest ment som fleip - men også et lite stikk om at mange vil skrive "løsningen" selv.

Nå aner jeg ikke hvor mange Spotify kontoer du har, men si at du har 1 stk fra før - så vil ikke endringen bli noe billigere for deg enn det var før. For Spotify Familiy ga 50% for hver ekstra konto utover "hoved kontoen" (røfflig 150 kr i mnd).

Edit: Se jo nå at det ligger litt i "nicket" ditt at du må finne ut av det selv ;-)
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

Trustno1

Sitat fra: Toonster på onsdag 25. mai 2016, klokken 19:28
Sitat fra: Trustno1 på onsdag 25. mai 2016, klokken 18:59
Sitat fra: Toonster på onsdag 25. mai 2016, klokken 16:50
Sitat fra: Toonster på onsdag 18. mai 2016, klokken 11:28
Kan Spotify Family løse problemet?

Sånn går no dagan - skal liksom finne på kruttet selv ;)

Såvidt jeg har sett så er vel denne endringen kommet nå nylig, etter du la inn posten din? Klart det kunne gjøres tidligere også, men jeg var lite lysten på å betale for ett ekstra abonnement for å løse dette. Poenget nå var at dette kunne gjøres uten ekstra kostnad.

Hehe, mest ment som fleip - men også et lite stikk om at mange vil skrive "løsningen" selv.

Nå aner jeg ikke hvor mange Spotify kontoer du har, men si at du har 1 stk fra før - så vil ikke endringen bli noe billigere for deg enn det var før. For Spotify Familiy ga 50% for hver ekstra konto utover "hoved kontoen" (røfflig 150 kr i mnd).

Edit: Se jo nå at det ligger litt i "nicket" ditt at du må finne ut av det selv ;-)

Hehe, når sant skal sies så er det en liten stund siden jeg skrev i tråden sist, og jeg leste ikke igjennom hele igjen nå. Husket ikke at du hadde nevnt dette. Jeg fikk bare en mail om dette fra spotify og slang inn ideen her.

Uansett så har jeg jo selvfølgelig 2 kontoer(en til meg og en til kona), ellers hadde det jo ikke vært noen  problemstilling i første omgang :p
Så betaler pr i dag 150,-

JorgenM

Flere som har problemer med Spotify etter siste update? (pre V8-update)

Min laster simpelten ikke etter update. Får ikke opp søk eller noe som helst, står bare og viser det ventesymbolet som går i sirkel.
TuneIn nettradio virker som normalt og det er godt signal.
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

jkirkebo

Sitat fra: JorgenM på torsdag 22. september 2016, klokken 12:45
Flere som har problemer med Spotify etter siste update? (pre V8-update)

Min laster simpelten ikke etter update. Får ikke opp søk eller noe som helst, står bare og viser det ventesymbolet som går i sirkel.
TuneIn nettradio virker som normalt og det er godt signal.

Logg inn på nytt, det pleier å fikse det problemet. Forutsatt at du bruker egen konto da.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

JorgenM

Nei har ikke egen konto.
Får vente å se hvordan det blir etter V8.0 :)
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

alda

Sitat fra: krister461 på onsdag 25. mai 2016, klokken 16:52
Sitat fra: Trustno1 på onsdag 25. mai 2016, klokken 16:44
Ser spotify lanserte en endring i sitt family abonnement som muligens kan være en brukbar workaround på dette problemet.

https://support.spotify.com/us/account_payment_help/premium_for_family/changes-to-spotify-family/

Har ikke testet det enda, men tenkte jeg bare kan opprette en egen konto for bilen som vi begge deler våre playlister til.
Vil tro det kunne fungere.
Har vurdert dette selv, men da får jeg enda en konto å administrere, og spotify mangler enkel støtte for å svitsje mellom kontoer/profiler...
Har Family, och har nu fixat en egen profil till bilen. Skickade mina egna spellistor till mig själv i e-post, och lastade ner dom i den nya profilen på mobilen.
Det gick fint att byta profil i bilen, so far so good.

När jag trycker mig fram till spellistor, så ligger inte dom listor jag har gjort själv där, bara dom färdiga listor jag följer... Vet inte om det här blev förståeligt, kanske skulle gå tillbaka till norska  ;D ;D ;D

Problemet är alltså att inte alla spellistor kommer upp i bilen på nya profilen, men dom ligger där om jag loggar på med samma konto i mobilen...
-Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå" - solgt 03/20
-Tesla Model S75D 2016 (20.09) - "Big Blue"(S60D til
  28.04.21) - solgt 06/22
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"
-BMW i4 M50 2022 (17.06)

krister461

Har du prøvd å logge inn og ut for å få opp spillelistene i bilen? Det tar ofte en dag før det synkes...

alda

Sitat fra: krister461 på lørdag 22. oktober 2016, klokken 20:41
Har du prøvd å logge inn og ut for å få opp spillelistene i bilen? Det tar ofte en dag før det synkes...
Var lite snabb på avtryckarn´ där kanske, ska checka om det fixar sig i morgon...
-Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå" - solgt 03/20
-Tesla Model S75D 2016 (20.09) - "Big Blue"(S60D til
  28.04.21) - solgt 06/22
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"
-BMW i4 M50 2022 (17.06)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA