Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Romerike Auto El-bilverksted. Service tilbud på Nissan Leaf (Stor oppdatering)

Startet av Romerike Auto AS, mandag 11. januar 2016, klokken 15:42

« forrige - neste »

Romerike Auto AS


Romerike Auto AS tilbyr service tilbud på alle El-biler.


Romerike Auto utvider nå tilbudet:
-Ny utvidelsen av verksted lokaler tilpasset EL-BIL service og reparasjoner.
-Vi har ny tester, verktøy og hurtiglader tilpasset bilfabrikantens spesifikasjoner.

Vi satser stort på NISSAN LEAF og bruker dette selv som firmabil!

Vi har Promeister akademiet kurset El-bilmekaniker og EL-bil entusiast Steffen Karlstad.

På Romerike Auto blir du ikke møtt med negativitet eller usikkerhet som veldig mange andre i bransjen.
Vi har aktivt jobbet i lengre tid med kurs, kompetanse og utvikling av konseptet til elbil avdelingen.



-Steffen har utvidet kurs og kompetanse på Nissan Leaf, kurs på elbil teknikk og bil elektro.
-Teknisk leder Morten Høyem er har også kurs/kompetanse på elbil teknikk og bil elektro.

Vi tilbyr fastpris service på Nissan Leaf, E-up/E-golf, Peugeot og Citroën iht bilfabrikantens spesifikasjoner.

GARANTIEN PÅ BILEN opprettholdes.

Vi tilbyr per dags dato ikke service på Tesla.
Men vi utfører Hjulskift, Bremsesjekk og Vintersjekk. (Pussere, spylervæske osv)
Vi har også oppdatert vårt 4-hjulkontroll apparat for kontroll/justering av alle modeller tesla.

Vi har gratis mobilitet garanti på alle elbiler slik at du er sikret mot:
-Tom for strøm?
-Du fraktes til nærmeste ladepunkt Kostnadsfritt og uten egenandel. Ubegrenset antall assistanser.
-Driftsstans.
-Punktering
-Alt bilrelatert

Ta kontakt for et tilbud

LIK og del vår facebook side Romerike Auto AS for mer informasjon og bilder fra vårt verksted.
https://www.facebook.com/romerikeauto.no/
Mvh
Steffen Karlstad
+47 46490111
post@romerikeauto.no


svingen

Det her høres jo veldig bra ut :)
hvor mye er det får service?
skal ha service på min ION etterhvert :) (2011 modell)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Romerike Auto AS

Sitat fra: svingen på mandag 11. januar 2016, klokken 23:30
Det her høres jo veldig bra ut :)
hvor mye er det får service?
skal ha service på min ION etterhvert :) (2011 modell)

Jeg trenger km stand og registrering nummer.
Vis du ikke ønsker legge dette her kan du gjerne sende det på mail. Ref til steffen.
Post@romerikeauto.no

mvh
Romerike Auto AS.


svingen

peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

EL-BIL

#4
Jeg fikk et tilbud på kr. 3.384,- hos de på Nissan Leaf 2011 gått 50000 km, service m/bytte av kupefilter og bremsevæske!
Det er kr. 1.044,- dyrere en tilbudet fra et annet firma ved nøyaktig samme jobb!
Så da var valget lett!
P39240

Romerike Auto AS

Sitat fra: EL-BIL på torsdag 14. januar 2016, klokken 11:51
Jeg fikk et tilbud på kr. 3.384,- hos de på Nissan Leaf 2011 gått 50000 km, service m/bytte av kupefilter og bremsevæske!
Det er kr. 1.044,- dyrere en tilbudet fra et annet firma ved nøyaktig samme jobb!
Så da var valget lett!

Vi er som de fleste andre i oppstart fasen på dette markedet.
Takker for tilbakemelding. Vi er priset godt under Nissan Lillestrøm og priset på lik linje med et annet stor frittstående bilverksted som har Leaf.

Pass på at de også tilbyr mobilitet garanti og batteri test m/utskrift i dette tilbudet de har.
Mekanikeren vår er også spesielt kurset på Leaf.

mvh
Steffen k
Romerike Auto as

Romerike Auto AS


Jeg ser at 100 stykker har lest tråden. Noe som er veldig bra.
Vi trenger info og konstruktiv kritikk på alt fra pris til utførelse av arbeide.
Vi har som mål og bli ledene på el-bil i vårt distrikt.

mvh
Steffen Karlstad
Romerike Auto AS

Romerike Auto AS

#7
Da har de første bestillingene kommet inn.
Vi holder denne siden her og Facebook oppdatert med utviklingen.

Se også Facebook siden vår for oppdateringer og tilbud.

Vi har oppdatert vårt hjulstilling apparat til tesla 2wd og 4wd.
Vi har også hatt 4stk tesla på 4-hjulkontroll m/justering.
Vi utfører kontroll m/dekktrykk, slitasje, målebrev og justering for 1550kr.


mvh
Steffen K
Romerike Auto AS


Romerike Auto AS

#8
Vi takker for kundene vi har fått via forumet og Elbilplassen.no

Vi har nå fått på plass 32A lader med type 2 kontakt så bilen din vill bli ladet hurtig opp på service.

Lik og del vår facebook side Romerike Auto as.    https://www.facebook.com/romerikeauto.no/?ref=aymt_homepage_panel

svingen

He!
Da er 60k service utført hos Romerike Auto (peugot ion)
veldig fornøgd med servicen og må si det var veldig praktisk og levere bilen rett ved ekspress busen til oslo (3 min og gå)
fikk og tilbud fra Bertel og sten som skulle ha over 6000 kr (husker ikke akuratt beløpet) avtalte pris 2500 kr men når jeg skulle hente bilen ble det bare på 2156kr så det var gledelig :)
så jeg kommer til og levere elbilen min hver gang her,kjekt med mekonomen 1 års garanti som henter bilen uansett om jeg får tom får strøm eller hva som skjer :)

peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Romerike Auto AS

#10
Vi har hatt flere biler fra forumet her nå.
Utrolig hyggelig at dere kommer til oss på service.

Se facebook siden for bilder og informasjon.

LIK siden vår!

https://www.facebook.com/romerikeauto.no/?fref=ts

mvh
Steffen Karlstad
Romerike Auto as
post@romerikeauto.no


elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Romerike Auto AS

Sitat fra: elektrolux på mandag 30. mai 2016, klokken 19:05
Og har dere mulighet til å nulle ut servicen her:

http://www.volkswagenforhandlere.no/Mitt-Bilhold/ 

Vet ikke hvordan jeg gjør dette selv.

Skal sjekke med denne appen.

VW elbiler har vi ikke hatt noe fokus på enda.

Sittet siste dagene og sjekket opp mot bla vw up. Dette skal ikke være noe problem.

mvh
Steffen Karlstad
Romerike Auto as

Romerike Auto AS

Sitat fra: Sven-E på søndag 29. mai 2016, klokken 01:20
Tar dere e-Up! også?

Trenger ikke service riktig enda, men jeg har ikke lyst til å legge igjen mer penger hos Møller hvis jeg ikke må.
Derfor har vi begynt å se oss om etter alternativer.  Og opp til Skjetten er jo ikke lange biten.

Vi kan ta E-up.
Det blir på lik linje med Leaf når det kommer til mobilitet garanti, service skjemaer osv.

Har du et regnr og  kmstand kan du få pris.

Send evt på mail til meg på post@romerikeauto.no

mvh
Steffen Karlstad
Romerike Auto as

elektrolux

Hei

Fikk litt overraskende en meget positiv tilbakemelding på min kritikk av VW sin app.

Dette kan komme alle og ikke minst Romerike Auto til gode om dere kan legge inn fullført arbeid der til høsten.

Se vedlagte skjermdump
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA