Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Passat GTE

Startet av Rearden86, mandag 28. desember 2015, klokken 15:22

« forrige - neste »

Rearden86

Tråden til Passat GTE er borte, jeg kan ikke forstå at det var noe galt der, men vi må jo uansett ha et sted å diskutere. Jeg gleder meg veldig til å få min. En ting jeg lurer på fra dere andre som har bestilt. Har selger tatt kontakt med dere i etterkant av kontraktsinngåelse? Jeg har ikke hørt noe selv om de nå har fått biler til prøvekjøring, og jeg ser at andre har fått angitt nøyaktig levering.

Jeg inngikk avtale i august, og fikk da forespeilet levering i juni. Det er jo nesten så jeg glemmer at jeg har bestilt bil :).

svitun

Hei! Rart at Passat-tråden er vekke ja..
Eg bestilte i slutten av juni, og fekk rett før jul mail om mulig produksjon veke 14. Men denne er foreløpig ubekrefta.. Tar si tid..
2016 Passat GTE
2020 Audi e-tron 50 Advanced Sport (bestilt)

Mats Nergård

Bekreftet produksjon i uke 11. Levering månedsskiftet mars/april
2016 Passat GTE m/pano, hengerfeste, adaptivt understell, teknikkpakke, 19" verona, phantom black. Levering uken etter påske 2016

Mortenf

Jeg bestilte i juni og har nå fått bekreftet produksjon i uke 5 og levering i månedskifte februar/mars.

brunvoll

Bestilte i begynnelsen av august, har ikke hørt noe om leveringstid enda...venter i spenning
2016 VW Passat GTE Indiumgrå m/skinn, Nav. discover pro, panosoltak, dynaudio, active info display, el.seter, head up display +++

aagehh

Bestilte i slutten av juni og har fått ubekreftet produksjon i uke 16...

svitun

Ubekrefta produksjon endra frå veke 14 til veke 7:) Heilt greit
2016 Passat GTE
2020 Audi e-tron 50 Advanced Sport (bestilt)

oaarum

Kikka tilfeldigvis på prislista i dag. Bilprisen er senket 7000kr siden jeg bestilte. Og Discover Pro har gått ned 4700kr. Spurte selger som bekreftet at jeg betaler gjeldende pris ved registrering.  Så da ble det Active Info Display også
2015 e-Golf ventepumpe
Passat GTE prod uke 11

palerider

#8
Hei alle sammen.
Jeg fikk Passat GTE'n min onsdag i forrige uke
16 VW Passat GTE eier fra 1.januar 2016
99 Honda CBR1100XX Super Blackbird

oaarum

Grattis! Åssen i alle dager fikk du til det? Import eller avbestillingsbil?
2015 e-Golf ventepumpe
Passat GTE prod uke 11

palerider

16 VW Passat GTE eier fra 1.januar 2016
99 Honda CBR1100XX Super Blackbird

oaarum

Er vel mulighet for spotify på den etterhvert. Eller så kan sikkert dab+ modul eettermonteres hos møller.
Hvordan ble prisen i forhold til møller?
2015 e-Golf ventepumpe
Passat GTE prod uke 11

palerider

#12
Ja, jeg kjører CarPlay og får Spotify rett opp på skjermen. Prisen ble ca 15% lavere enn Møllerpris.
Kontaktet Møller om det fantes en DAB+ ettermonteringsmodul. Men fikk vel bare til svar at det var standard på GTE i Norge og at det nok ikke ville komme en orginal modul på lenge.
Leste mellom linjene at de ikke helt likte at jeg hadde hentet denne utenom Møller.
Tenkte jeg skulle kontakte noen i Tyskland. De er kanskje ikke begrenset av at de mener de har enerett på Passat GTE i Norge....
16 VW Passat GTE eier fra 1.januar 2016
99 Honda CBR1100XX Super Blackbird

Ansjosfilet

Har du merket at hele understellet vrir seg når du drar på?
2016 Bmw i3 60Ah
2022 Bmw iX3 LCI

palerider

Mmmm... Nei. Men nå har jeg ikke fått dratt på skikkelig i GTE- modus med sommerdekk på tørr asfalt enda. Har ikke vært annet enn vinter her siden jeg fikk bilen.
16 VW Passat GTE eier fra 1.januar 2016
99 Honda CBR1100XX Super Blackbird

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA