Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla navigasjon og TomTom Go

Startet av Cirion, fredag 04. desember 2015, klokken 14:41

« forrige - neste »

cra

Har du beta-funksjonen påslått i nav? Den kan gi noen ganske ville omturer hvis du ikke kommer fram til destinasjon med det du har på batteriet. Ligger under Settings -> Apps -> Navigasjon.

Bortsett fra noen slike forslag til turer for å komme innom superladere (som jeg glatt har ignorert og kjørt etter egen vilje) har jeg vært ganske fornøyd med navien. :)  Ett enkelt unntak i Sverige for et års tid siden, der det virket å være en feil i kartet som gjorde at det ikke gikk an å ta til høyre i et kryss, med en påfølgende omvei, men ellers bra.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

LASOL

Sitat fra: cra på mandag 25. april 2016, klokken 14:05
Har du beta-funksjonen påslått i nav? Den kan gi noen ganske ville omturer hvis du ikke kommer fram til destinasjon med det du har på batteriet. Ligger under Settings -> Apps -> Navigasjon.

Bortsett fra noen slike forslag til turer for å komme innom superladere (som jeg glatt har ignorert og kjørt etter egen vilje) har jeg vært ganske fornøyd med navien. :)  Ett enkelt unntak i Sverige for et års tid siden, der det virket å være en feil i kartet som gjorde at det ikke gikk an å ta til høyre i et kryss, med en påfølgende omvei, men ellers bra.

Supert tips. Beta var valgt, har skrudd den av og håper det gjør den mere brukbar  :)
Bmw iX50 bestilt 17. mars 2021
Polestar 2 PP august 2020
S 85d ap1 oktober 2015(Solgt august 2020)

Cirion

Ny oppdatering. NB! Murcia og Valencia er med, men ikke åpne enda.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Cirion

Ny oppdatering. NB! Murcia og Valencia er med, men ikke åpne enda.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Cirion

Ny oppdatering. NB! Murcia, Valencia og Burgos er med, men ikke åpne enda.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Cirion

Ny oppdatering. NB! Murcia og Burgos er med, men ikke åpne enda.

Ser ikke ut som noen laster ned denne lenger, så dette blir siste oppdatering om ingen sier i fra at de ønsker fler.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

bjarho

Dette er genialt, takk for oppdatert fil.
Dette skal brukes på turer fremover, da slipper jeg en masete Tesla navigasjon :-)

nagela

Sitat fra: Cirion på mandag 01. august 2016, klokken 05:24
Ny oppdatering. NB! Murcia og Burgos er med, men ikke åpne enda.

Ser ikke ut som noen laster ned denne lenger, så dette blir siste oppdatering om ingen sier i fra at de ønsker fler.
Ser gjerne at du fortsetter :-)
Akkurat tilbake fra 4 ukers europatur, og filen ble brukt hele tiden.
Så takk for jobben du utfører.
Model X 90D: Black Obsidian, 6 seter sort, Premium pakke. Autopilot1. Levert 18 dager etter bestilling :)
Solgt: Tesla Model S P85+. Brun med alt.

Amoss

Sitat fra: Cirion på mandag 01. august 2016, klokken 05:24
Ser ikke ut som noen laster ned denne lenger, så dette blir siste oppdatering om ingen sier i fra at de ønsker fler.

... ikke glem at denne siste filen stort sett bare har ligget ute i fellesferien. Det kan jo ha noe med saken å gjøre...
Model S 85D

Cirion

Ser ut som det er interesse for at jeg fortsetter, så da gjør jeg det :)

Har startet på nytt med TeslaSC filen, da det er en del stolpe endringer jeg ikke har fått med meg osv. Ny fil er basert på siste info fra supercharge.info

Legger også med dagens "Kun Chademo" og "Kun Type2" fra ladestasjoner.no
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Cirion

Liten oppdatering, 1 ny stasjon i Italia
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Cirion

Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Cirion

Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

petersv


Cirion

Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA