Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Batteri død Buddy

Startet av Elektrojuks, onsdag 18. november 2015, klokken 09:29

« forrige - neste »

Elektrojuks

Hei
Er det noen som har en batteridød Buddy for salg.

Think 2003 - Buddy 2008

eriksj

Har en uten batterier (disse er plukket ut pga de var helt døde). 2009 Citi-Jet 6. Ca 30.000km. PM om det er av interesse.
2017 Renault Zoe R90 Z.E. 40 Intens

Elektrojuks

Think 2003 - Buddy 2008

Downhillracer

Har en med gamle batterier. Går bare en mil eller to. 2007 Citi-Jet 6, 48800km.

Elektrojuks

Hvor står bilen og hvor mye hadde du tenkt deg for den?
Think 2003 - Buddy 2008

Downhillracer

Buddyen min koster 20-25.000,- kan sees i Oslo, har du penger(og bor i nærheten) kan du kjøre den hjem idag.. Den er i fin stand, jevnlig vedlikeholdt av Buddy Electric, grønn metallic, kjører og lader(viser fortsatt 100% kap.) som vanlig, bare at rekkevidden er redusert i.o.m. at Odyssey batteriene(2010?) begynner å bli noen år gamle. Kan fortsatt brukes til butikken/jobben(kortere turer) i flere år fremover, uten å skifte batt.
Jeg har egentlig ikke lyst til å selge, men dersom jeg kan "ofre" den for en ny batteripakke til den andre Buddyen jeg har, er jeg villig til å la den gå videre til en god eier.

Elektrojuks

Sitat fra: Downhillracer på søndag 29. november 2015, klokken 18:20
Buddyen min koster 20-25.000,- kan sees i Oslo, har du penger(og bor i nærheten) kan du kjøre den hjem idag.. Den er i fin stand, jevnlig vedlikeholdt av Buddy Electric, grønn metallic, kjører og lader(viser fortsatt 100% kap.) som vanlig, bare at rekkevidden er redusert i.o.m. at Odyssey batteriene(2010?) begynner å bli noen år gamle. Kan fortsatt brukes til butikken/jobben(kortere turer) i flere år fremover, uten å skifte batt.
Jeg har egentlig ikke lyst til å selge, men dersom jeg kan "ofre" den for en ny batteripakke til den andre Buddyen jeg har, er jeg villig til å la den gå videre til en god eier.

Dette er ikke noe for meg, men lykke til med salget
Think 2003 - Buddy 2008

HenryJac

Har en buddy uten batteri.


Den har heller ikke den Car Controlleren eller sete, ellers hel.
2017 - Model S 75D
10.8kWh på taket

Elektrojuks

Takker for interessen, det ble en fin rød Buddy M9 2010 modell på meg.
Think 2003 - Buddy 2008

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA