Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny tjeneste fra Nissan: "alle reiser med Nissan får en "happy ending”."

Startet av TorC, mandag 19. oktober 2015, klokken 13:45

« forrige - neste »

TorC

Nissan planlegger nå åpenbart å ansette en drøss massøser til å ha i bilene de selger...
"Nissan Veihjelp er laget for å sikre at alle reiser med Nissan får en "happy ending". Over alt der vi har autoriserte Nissan-forhandlere i Europa, kan du nyte godt av 24/7-dekning, 365 dager i året, til og med på ditt eget språk! "

Dette er ikke noe jeg har funnet på. Det STÅR faktisk det i teksten på siden til Nissan.

http://www.nissan.no/NO/no/services-fleet/nissan-veihjelp.html
2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

Gliderman

Hmm, synd det ikke har vært behov for veihjelp enda. Burde kanskje teste ut snart??
Endelig eksosfri!
Opel Ampera-e 2017
Hyundai ioniq Electric 2017
Har hatt Think Classic

Einar_S

Les en gang til!
Det står "24/7-dekning", ikke "24/7-bedekning".  ;)

Og bra er det. 24/7 hadde blitt for mye for oss oldinger.

2020 Jaguar I-Pace HSE.
1963 Alfa Romeo Spider, 1986 Maserati Spyder, 1988 Volvo Bertone.

TorC

Sitat fra: Einar_S på torsdag 28. januar 2016, klokken 18:01
Les en gang til!
Det står "24/7-dekning", ikke "24/7-bedekning".  ;)

Og bra er det. 24/7 hadde blitt for mye for oss oldinger.

Det var nok ikke 24/7 dekningen jeg reagerte på... heller det at de deler ut happy endings...

Men det kan fort bli slitsomt når alle reiser skal avsluttes med en happy ending. Glad jeg ikke er dekket av Nissans Veihjelp, for sånt har jeg ikke tid til hver eneste gang jeg stopper bilen.

"er laget for å sikre at alle reiser med Nissan får en "happy ending"."
2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA