Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nissan Leaf Acenta 2014 selges 6,6kw lader

Startet av boma, mandag 05. oktober 2015, klokken 10:22

« forrige - neste »

boma

Selger min trofaste Leaf da jeg skal flytte. Flytter såpass langt vekk at behovet endrer seg.

Den er 1 år gammel nå i mitt eie. Førstegangsregistrert i frankrike i midten av juni 2014. Deretter sendt til Sandvika bil som solgte den til meg.

KM stand: 13000
Farge: Sølv metallic

Carwings er aktivert og fungerer fint.

Bilen har dobbeltlader. Veldig greitt å kunne lade med 6.6kw på kjøpesenter osv med type2 kabelen.

Har stått i garasje i hele mitt eie.

Har en liten stripe på bakre fanger i plasten, men utenom det så er lakken veldig fin. Har polert bilen 3 ganger siden jeg kjøpte den.

Vinterdekk på alu felg følger med. Brukt 1 sesong. Sommerdekk på alu er brukt 1 sesong. 

Service gjennomført i starten av September. Full score på batteri uten at det sier så mye. Har kun ladet til 80% foruten når jeg skulle på langtur. Lite brukt på hurtiglading. Leaf spy og lignende har jeg ikke giddet å bry meg med, men tror nok at batteriet er i  god stand da jeg har tatt godt vare på det.

Mørkt stoff interiør

Ladekabler:
Type1 - Type2 32A
Chargeamp - justerbar 6 - 16amp
Standard ladekladd

Ta kontakt vis interesse. Bilder kommer etterhvert.


Deep blue metallic TMS 70d
Nissan Leaf m/6,6kw lader


Bjoris



© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA