Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ladekabel for fransk 22kW ladenettverk

Startet av moderator 2, mandag 27. juli 2015, klokken 04:04

« forrige - neste »

moderator 2

Sitat fra: Adames21 på søndag 26. juli 2015, klokken 21:50
Hey,
Jeg kjøpte en ladekabel for min Tesla Model S fra siden www.xxxx.com. Ladekabel ble sendt neste dag, og jeg er nå mer enn fornøyd. Nå Lade 22kW. jeg anbefaler

Hvorfor bestilte du ladekabelen fra firmaet du selv eier Tomas Richtr?

Og så eier du en haug med forskjellige elbiler, som du har kjøpt kabler av degselv til?

Jeg ville vært ganske misfornøyd dersom jeg måtte bestille kabler fra egen butikk for å få opp omsetningen!

Dette er jo bare spam og svindel  og du er herved utestengt.

Jeg vil fraråde alle å handle i denne nettbutikken.

Lars
Forum admin.
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

emil

Godt å se at moderator var raskt ute med å fjerne spam

elektrolux

Godt jobba begge to. Rakk ikke å få med meg dette før det var allerede var slettet, så greit å se hva det dreide seg om.

Vi har også sett et annet eksempel her på forumet av en som var meget godt fornøyd med reparasjonen han hadde fått i eget firma.

Greit det, foretrekker selv å gjøre det meste selv, men når en forsøker å kamuflere seg som en fornøyd 3. parts kunde blir det feil.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

TorC

Men hvem er dette. URL er ikke riktig, og navnet gir ingen hint verken ved nettsøk eller brreg.

Det hjelper lite å advare mot useriøse bedrifter/personer når de ikke er mulig å identifisere!

Gi oss noe å gå på...
2011- US Leaf. Elton. Solgt med sorg.

2019- Norsk Kona. Elma. Flott bil, men møkkaselger hos forhandler i Sandefjord.


Gullkysten,Sandefjord, sentrum.

emil

Dette var en utenlandsk nettbutikk med google-translate norsk.

adressen til den aktuelle butikken er "r-evc dått com"

Finner ikke den omtalt noe som helst sted på forumet fra før.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA