Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hva f... vil dette koste?

Startet av ihlhaug, lørdag 16. mai 2015, klokken 23:27

« forrige - neste »

Leif1

Ikke legg ut mer her nå på et åpent forum, så han har noe å "ta" deg på.
Overlat jobben til politiet og forsikringen foreløpig. Om ikke det holder går det fint å gjøre dagene hans til et sant helvete senere.
Konvertitt fra S til X

Tr0047

Sitat fra: Leif1 på søndag 17. mai 2015, klokken 00:46
Ikke legg ut mer her nå på et åpent forum, så han har noe å "ta" deg på.
Overlat jobben til politiet og forsikringen foreløpig. Om ikke det holder går det fint å gjøre dagene hans til et sant helvete senere.
Du har et poeng...men trådstarter har jo bare lagt ut bilder! 
Hva andre her inne på forumet finner ut kan ikke han lastes for.  Jeg finner faktisk ikke snev av sympati for denne handlingen/personen, får bare ikke håpe han har lånt bilen ( derav reg.nr) av en kompis...slik at feil mann
kommer i søkelyset ;).   
Mars 2015 P85D

Teslanewbie

Fy f.. har lest om flere teslaer som har blitt ripet opp i Bergen . Hadde selv en bil som ble ripet på siden når jeg bodde i Bergen . Blir fly forbannet når jeg leser slike saker . Synes du burde besøke fyren og konfrontere han .
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Mippen

Akkurat derfor jeg aldri tar med meg bilen på jobb. Jobber i nærheten der og det er så mye rart som skjer i området. Nesten alt av rus og psykiatri er plassert rundt i området. Ikke det at jeg vil stemple noen (mange flotte folk i de miljøene også), men det gjør at området blir mer belastet.
Fremtiden er elektrisk.

Krishell

Jeg la bare ut info om eier av bilen.  Ikke av han som ripet opp bilen.
det var nok broren..
https://m.facebook.com/daginge.robberstad.7

Mippen

Sitat fra: Teslanewbie på søndag 17. mai 2015, klokken 01:07
Fy f.. har lest om flere teslaer som har blitt ripet opp i Bergen . Hadde selv en bil som ble ripet på siden når jeg bodde i Bergen . Blir fly forbannet når jeg leser slike saker . Synes du burde besøke fyren og konfrontere han .

Hvor skjedde dette i Bergen?
Fremtiden er elektrisk.

AreLib

Utifra facebook bilde så er eier av bil tynn..ikke tykk.
Bestilt blå TM3Lr RWD
Kjører Blå TMX75D
Svart TMS85(solgt)
Hvit MB B ED(solgt)

hgs

Ble påkjørt i dag på Freeport i Kungsbacka, fører stakk av, men liten skade i forhold til dette. Håper svinet får steike i sitt eget fett. Daschcam hadde vi trodd vi skulle klare oss uten, men nå har jo nytten virkelig blitt bevist. Er forøvrig enig i at politiet og forsikringsselskap er riktig vei å gå, men blir det henlagt har jeg sjelden sett bedre grunn til selvtekt.
Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
TMY reservasjon

Leif1

Sitat fra: Tr0047 på søndag 17. mai 2015, klokken 01:02
Sitat fra: Leif1 på søndag 17. mai 2015, klokken 00:46
Ikke legg ut mer her nå på et åpent forum, så han har noe å "ta" deg på.
Overlat jobben til politiet og forsikringen foreløpig. Om ikke det holder går det fint å gjøre dagene hans til et sant helvete senere.
Du har et poeng...men trådstarter har jo bare lagt ut bilder! 
Hva andre her inne på forumet finner ut kan ikke han lastes for.  Jeg finner faktisk ikke snev av sympati for denne handlingen/personen, får bare ikke håpe han har lånt bilen ( derav reg.nr) av en kompis...slik at feil mann
kommer i søkelyset ;).

Han får ingen sympati herfra heller. Sånne burde vært spikret på ei fjøl og sendt ut vågen, men trådstarter må passe på å ha sitt på det tørre om han har tenkt seg innom hos onkel blå. Det var poenget mitt.
Konvertitt fra S til X

Teslanewbie

Sitat fra: Mippen på søndag 17. mai 2015, klokken 01:09
Sitat fra: Teslanewbie på søndag 17. mai 2015, klokken 01:07
Fy f.. har lest om flere teslaer som har blitt ripet opp i Bergen . Hadde selv en bil som ble ripet på siden når jeg bodde i Bergen . Blir fly forbannet når jeg leser slike saker . Synes du burde besøke fyren og konfrontere han .

Hvor skjedde dette i Bergen?

Kronstad , ovenfor brann stadion . hadde en blå metallic MB Clk cab .. >:(
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

Krishell

#25
Kommer feil link opp??
Dag Inge Martin Robberstad
editor: får ikke opp linken..
Det er mannen på bildet

Mippen

Har daschcam og skal alltid bruke det når jeg leser slikt som dette. Ts, hvordan har du koblet ditt for å få permanent strøm?
Fremtiden er elektrisk.

hgs

Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
TMY reservasjon

Mippen

Sitat fra: Teslanewbie på søndag 17. mai 2015, klokken 01:15
Sitat fra: Mippen på søndag 17. mai 2015, klokken 01:09
Sitat fra: Teslanewbie på søndag 17. mai 2015, klokken 01:07
Fy f.. har lest om flere teslaer som har blitt ripet opp i Bergen . Hadde selv en bil som ble ripet på siden når jeg bodde i Bergen . Blir fly forbannet når jeg leser slike saker . Synes du burde besøke fyren og konfrontere han .

Hvor skjedde dette i Bergen?

Kronstad , ovenfor brann stadion . hadde en blå metallic MB Clk cab .. >:(


Folk kan ikke la andre sine ting være i fred. Hvor fryktelig de må ha det inne i seg selv som kan bli så provosert av andre sine fine ting. Det forsvar ikke handlingen, men kan kanskje forklare den. De burde søke hjelp....
Fremtiden er elektrisk.

Tr0047

Sitat fra: Krishell på søndag 17. mai 2015, klokken 01:15
Kommer feil link opp??
Dag Inge Martin Robberstad
editor: får ikke opp linken..
Det er mannen på bildet
Linken er riktig den...tror til og med Kripos har en stilling til deg ;D
Og ser ut som samme mann som fra dashcam foto, har zoomet og sammenliknet litt.
Mars 2015 P85D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA