Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

HVEM KAN LEIE UT ELBIL?

Startet av Ibooo, mandag 27. april 2015, klokken 09:04

« forrige - neste »

Ibooo

Hei alle sammen :)

ønsker å leie ELBIL snareest !
hvem kan hjelpe meg ?
leasing ?

for en periode fra 6-12mnd


Thomas Parsli

#1
* Avis
* Bærum bilutleie
* carpoint.no
* Herz

Alternativet er å kjøpe en brukt bil og selge den etterpå, litt større risiko (hvem vet hva som skjer med elbilprisene det neste året) men i utgangspunktet langt billigere.

Thomas
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

goggo

Jeg var i samme situasjon i fjor, og valgte å kjøpe en brukt I-MIEV som ikke skulle ha service eller nye hjul eller andre kjente utgifter i den perioden jeg skulle ha bilen.

Hadde bilen fra april til oktober 2014, kjørte 11000 km, og den kostet meg kr 2.01 pr kilometer inklusiv ALLE utgifter (omregistrering, årsavgift, hjemmelading, hurtiglading, forsikring, ekstra ladekabel, FINN annonse ved salg, prisdifferanse kjøp/salg).

Jeg hadde da en veldig god og driftssikker bil. Kjørte mye ut/inn av Oslo uten bompenger og parkeringsutgifter, pluss en del lengre ferie- og weekend turer.
Tviler på at jeg kunne kommet billigere ut av det ved leie av en bil.

Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

Caspar

Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA