Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Undersøkelse vedrørende Tesla Model S

Startet av sonbre1, fredag 24. april 2015, klokken 12:51

« forrige - neste »

sonbre1

Da  vi dessverre oppdaget noen feil i undersøkelsen har vi sett oss nødt til å foreta noen endringer. Vi fikk uforventet mange respondenter på første undersøkelsen, mye takket være brukerne av elbilforum og håper derfor dere kan ta dere tid til å gjennomføre den oppdaterte versjonen av undersøkelsen også. Vi deler gjerne resultatet med dere når dette foreligger.

Vi gjennomfører denne spørreundersøkelsen i forbindelse med vår avsluttende bacheloroppgave ved Markedshøyskolen i Oslo, vedrørende Tesla Model S, og setter stor pris på om du kan bruke noen minutter på å hjelpe oss.
Undersøkelsen er anonym i henhold til Norsk lov og kan gjennomføres av alle personer over 18 år.


Link til spørreundersøkelse:


https://qtrial2015az1.az1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_ereExDJ8w1vBjdX


På forhånd takk!  :D

Mvh Sondre, Aleksander og William

akseln

Hei! Kanskje du burde fortelle litt om hvem dere er og hvilken skole som oppgaven skrives for.

ihlhaug

Da har jeg svart.
Det hadde vært artig om dere postet resultatet av denne undersøkelsen når dere er ferdige.
- Tesla Model S 85kW, grå, sort skinn, matt lacewood, ALT ekstrautstyr utenom ekstra seter. SOLGT.
- Kawasaki er6n 2006 modell, sommermonsteret.
- Tesla Model S 85kW, perlehvit, beige next gen, carbon, 21" mørke, alt utenom luft og 7 seter. VIN 876xx
- Reservert to stk model 3.

TeslaSvein63

Greit det der. Eventuelle resultater og tanken bak, forlanges publisert her.  ;D

Havebigfun


MaW

Kunne ikke svare på alder da jeg er 25 og alternativene er under 25 eller 26-35 :P

sonbre1


mandresen

Da er undersøkelsen besvart, men kunne gjerne tenkt meg at dere beskrev bakgrunn/formål her inne. Jeg vet det ikke går ann å endre undersøkelsen nå, men dere burde hatt flere spørsmål om elbil ifm miljø. Noen av oss velger elbil pga miljøet og ikke bare pga avgiftslettene.
Melhus (Trondheim)
Tesla Model S85D, MC Red, RN336744, levert 26.05.15
Nissan Leaf 2012 modell, White Pearl
Mitsubishi i-Miev 2011 modell, Titanium Grey m/eberspacher (SOLGT)

sonbre1

Takk for hjelpsomme tilbakemeldinger! Som referert til innledningsvis i innlegget har vi oppdaget noen feil i undersøkelsen og så oss nødt til foreta noen endringer. Vi setter stor pris på om dere kunne bidratt ved å svare på den nye oppdaterte versjonen også  :D

Mhv Sondre, Aleksander og William

Bilfranz

Kjempebra undersøkelse! Da var den besvart. Håper virkelig dere deler resultatet :)

Fossern

Undersøkelse besvart! :) Lykke til med oppgaven.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA