Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tapatalk oppdatert

Startet av moderator 2, fredag 17. april 2015, klokken 11:29

« forrige - neste »

krister461

Ja, det er frustrerende at Tapatalk ikke virker og skuffende at forum admin er så stille i denne tråden...

Olatho

Særlig når det var forumadmin som starta tråden, og ba om tilbakemelding på om det funka eller ikke...
Og når vi er flere som har tilbudt oss å hjelpe til dersom det er et ressursproblem eller andre ting han ønsker bidrag til.

hans.ks

Admin var sist tilkoblet forumet 19.12 i går kveld, noen får skrive en privat melding for purring eller bare rapportere mitt innlegg som noe grisete. :-)
E-Golf med ventepumpe.

Rasmus.B

Sitat fra: hans.ks på torsdag 06. august 2015, klokken 12:59
Admin var sist tilkoblet forumet 19.12 i går kveld, noen får skrive en privat melding for purring eller bare rapportere mitt innlegg som noe grisete. :-)
Done ☺
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

Bolfus

Ser nye poster i denne tråden med jevne mellomrom og kjenner en glød av håp om at det endelig har ordnet seg, men akk  :(

Veggen

Ser at jeg av og til får notifications fra tapatalk når noen har sitert mine innlegg, så noe funksjonalitet med elbilforum fungerer tydeligvis ennå.

Ingen av de andre fora jeg bruker tapatalk til har hatt noe store problemer så skulle tro dette var løsbart.

Oppfordrer admin til å ta i mot tilbudene om assistanse som har kommet.

hstad

Kan noen med Tesla legge ut en link til 10 000 kroners kampanjen på denne tråden?. Da våkner nok admin!! :)
Hvit VW E-UP!, ny 19.06.2015, solgt Desember 2022 etter 127 000 problemfrie kilometer
Hvit Tesla Model 3 SR, ny 27.12.2022, EF19xxx

Allram

Merkelig at det skal være så vanskelig å få til, på forumet jeg driver så holdt det med å oppdatere addon'en til forumet direkte fra tapatalk til nyeste versjon, så virket alt...
Nissan Leaf Acenta 2014 mod - --solgt--
Tesla Model S 70D - VIN1018XX Nov 15 --solgt--
Tesla Model S 75D - VIN2210XX Est. Nov-tidlig des 17

oleredv

2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

krister461

Sitat fra: oleredv på lørdag 29. august 2015, klokken 09:13
Blir det jobba med denne saken?
Det er vel ingenting som tyder på det dessverre....

rklokk

S85 levert 23.9.13 #P1674. Yaay!
S90D 2016. Yaay!
TM3P levert 16.3.2019 Yaay!
Oslo.

hans.ks

Kanskje best om noen flytter ønsket om Tapatalk til "Populære temaer", mulig admins leser eller svarer der.. Min interesse for forumet er sterkt fallende uten tapatalk.
E-Golf med ventepumpe.

oleredv

Fleire som har nevnt tapatalk-utfordringa i tråden som omhandler admin si utestenging av brukarar med referral-linker i signaturen sin:

Sitat fra: Rasmus.B på fredag 04. september 2015, klokken 13:04
Kanskje administrator kunne flytte fokus fra referral links til problemene med Tapatalk?
Det er mange som har tilbudt seg å bidra med hjelp til det problemet, som faktisk er ett problem.
At noen har en referral link i sin signatur var ikke ett problem før Admin gjorde det til ett problem. Nå er det faktisk blitt ett problem. Kunskapsrike medlemmer melder seg ut i protest, andre blir kastet ut. Her må det fokuseres på hva som faktisk betyr noe. Kanskje det er på tide å bytte ut administrator?

Mitt håp er fremdeles at det kan sleppe fleire krefter til som admin eller moderator der minst en person av desse har nok kunnskap og tilgang til å kunne rette opp slike ting som dette. Eg har forståelse for at det er eit stort forum med mykje å passe på, men då må ein jo berre skalere opp bemanninga deretter! Slik ting har utvikla seg både med manglande fokus på det denne tråden handlar om, og det den andre beskriver så er ingen tjent med at ting fortsetter på denne måten.
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

hstad

sendte mail til elbil.no, så får me sjå om dei er meir responsive... ::)
Hvit VW E-UP!, ny 19.06.2015, solgt Desember 2022 etter 127 000 problemfrie kilometer
Hvit Tesla Model 3 SR, ny 27.12.2022, EF19xxx

cairnz

Sitat fra: Veggen på fredag 14. august 2015, klokken 10:21
Ser at jeg av og til får notifications fra tapatalk når noen har sitert mine innlegg, så noe funksjonalitet med elbilforum fungerer tydeligvis ennå.

Ingen av de andre fora jeg bruker tapatalk til har hatt noe store problemer så skulle tro dette var løsbart.

Oppfordrer admin til å ta i mot tilbudene om assistanse som har kommet.
Bare ikke logg ut, da får du ikke logget på igjen.
Elbilist

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA