Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Next gen seter nå tilgjengelig for alle modeller

Startet av Dennis, mandag 02. mars 2015, klokken 09:57

« forrige - neste »

Trond.Strom

Sitat fra: rmr på mandag 02. mars 2015, klokken 14:02
Sitat fra: MeTesla på mandag 02. mars 2015, klokken 12:41
Sitat fra: Ega84 på mandag 02. mars 2015, klokken 11:19
Noen som har fått til å etterbestille next generation seats på s85d?
Fikk nettopp svar fra DS om at dette ikke var mulig på min bil.
Levering sent mai.

Levering sent mai, fikk heller ikke lov å oppgradere setene til NextGen. Det var surt... >:(

Får vel samme beskjed jeg også , bilen er ikke i produksjon enda , så det skulle jo være en smal sak å endre konfig, og tilfredsstille kunden :(

Var på nippet til å vente med å bestille bil pga jeg ønsket nye setene i min S85D , men bestilte likevel i desember.

Nesten så jeg vurderer å kansellere hele bilen :(

Du tenker å betale over 100k for litt bedre seter i bilen???
men var ikke villig til å betale 150k eller hva mellomlegget var til p85d for å få seter og dobbelt så mye motor?

Epleskreller

Dette var gledelig,  da er det bare å oppgradere setene på 85D bestilt til august. Har ikke fått VIN enda så det burde vel gå :-?
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Dennis

Går nok det, men da blir det vel ny pris som gjelder. Så blir dyre seter, men uansett neppe dyrere enn å ettermontere.

Trond.Strom

mulig jeg er litt treig, men er det ny pris på setene ca 15k eller ny pris på hele bilen ca 80k og så 15k for setene tilsammen 95k som gjelder her?


Epleskreller

Du slipper å endre prisen på hele bilen, det er det som har vært praksis hittil.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Quaoar

Sitat fra: Epleskreller på mandag 02. mars 2015, klokken 14:27
Du slipper å endre prisen på hele bilen, det er det som har vært praksis hittil.
Noen som har hørt?
Syntes min kontakt var så sur sist gang jeg ønsket noe endret... Tør nesten ikke spørre om enda(!!!) en endring  :o

rmr

Sitat fra: Trond.Strom på mandag 02. mars 2015, klokken 14:09
Sitat fra: rmr på mandag 02. mars 2015, klokken 14:02
Sitat fra: MeTesla på mandag 02. mars 2015, klokken 12:41
Sitat fra: Ega84 på mandag 02. mars 2015, klokken 11:19
Noen som har fått til å etterbestille next generation seats på s85d?
Fikk nettopp svar fra DS om at dette ikke var mulig på min bil.
Levering sent mai.

Levering sent mai, fikk heller ikke lov å oppgradere setene til NextGen. Det var surt... >:(

Får vel samme beskjed jeg også , bilen er ikke i produksjon enda , så det skulle jo være en smal sak å endre konfig, og tilfredsstille kunden :(

Var på nippet til å vente med å bestille bil pga jeg ønsket nye setene i min S85D , men bestilte likevel i desember.

Nesten så jeg vurderer å kansellere hele bilen :(

Du tenker å betale over 100k for litt bedre seter i bilen???
men var ikke villig til å betale 150k eller hva mellomlegget var til p85d for å få seter og dobbelt så mye motor?

Tenker det er ett tastetryk for Tesla og fikse dette for oss som er i denne situasjonen , og ta betalt for mellomlegget.
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

Trond.Strom

Snakket med Skøyen nå, ikke den første som har ringt om dette i dag, men selgeren skulle gi tilbakemelding på om det var mulig å oppgradere setene etter de har fått beskjed fra hovedkontor om hvordan dette behandles for eksisterende bestillinger. Veldig hyggelig samtale

joda

Var det ikke i Januar sagt at man nå måtte forvente å få ny pris på hele bilen ved endringer..? (policy endring hos Tesla)

Hadde man bestilt endringer før prisoppgangen så fikk man disse til opprinnelig prisliste (fra bestillings tidspunktet), ønsket man endringer etter prisoppgangen så var det ny pris på alt. (altså hele bilen)

Men dette kan sikkert noen som har bestilt justeringer etter prisoppgangen avklare..!?!

Blir uansett spennende å høre hvordan de kommer til å løse dette...
TMS 85D

Epleskreller

Jeg har lagt til vinterpakke og dobbeltlader på bilen min i etter prisoppgangen uten endring i basisprisen.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

rmr

Sitat fra: Epleskreller på mandag 02. mars 2015, klokken 15:18
Jeg har lagt til vinterpakke og dobbeltlader på bilen min i etter prisoppgangen uten endring i basisprisen.

Da er det jo enkelt å løse dette med Next-Gen seter , alle som vil oppgradere til Next-Gen seter betaler mellomlegget fra de setene de har valgt fra før , og alle er happy :-)

De kan ikke kreve endring i prisene til dagens pris fra noen , og andre slipper.......det hadde vært for dumt....
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

Øggen

Har sendt en forespørsel. De tar fra meg dobbeltlader og da synes jeg de kan plusse på setene, og jeg betaler 5K ekstra. Det er en vinn vinn situasjon i mine øyne.

Undertegnede

Sitat fra: Øggen på mandag 02. mars 2015, klokken 15:38
Har sendt en forespørsel. De tar fra meg dobbeltlader og da synes jeg de kan plusse på setene, og jeg betaler 5K ekstra. Det er en vinn vinn situasjon i mine øyne.

Si ifra hvordan det går. Kunne tenke meg og ofre dobbeltlader mot 5k oppgradering til nextgen seter

eg1l

Sitat fra: Undertegnede på mandag 02. mars 2015, klokken 15:42
Sitat fra: Øggen på mandag 02. mars 2015, klokken 15:38
Har sendt en forespørsel. De tar fra meg dobbeltlader og da synes jeg de kan plusse på setene, og jeg betaler 5K ekstra. Det er en vinn vinn situasjon i mine øyne.

Si ifra hvordan det går. Kunne tenke meg og ofre dobbeltlader mot 5k oppgradering til nextgen seter

Epleskreller

Aiai, fikk akkurat denne:
Det er mulig å endre på konfigurasjonen, men dersom du gjør dette så vil prisen til bilen oppdateres til dagens priser.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA