Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Naboen tror jeg er gæern

Startet av kjølholdt, lørdag 31. januar 2015, klokken 13:01

« forrige - neste »

kjølholdt

Naboen tror jeg er gal bare fordi jeg shiner bilen innvendig hver uke.
Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

tonl

Og kona lurer på hvorfor jeg ikke er like ivrig til å gjøre ren huset som jeg gjør med bilen.

EvenSteven

Er jo bare en ting å si... Toyota Auuugo  ;D
Er vel like "grå" om den er ren eller møkkete
Tesla S P85+ sølv

Muffinman

Hm. Vaske Toyotaen ja. Kommer på at det har jeg glemt siden 2013...

Tuxedo

Når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk en Toyota.  Får ta meg en tur ut og se om den fremdeles er der.

VigdisA

Bra å høre at det er flere som er sprø.. For min del har jeg blitt flinkere til å passe på bil 2 også, men først når jeg har fått Tesalen fin.
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

kos

Hei - glemte helt fossilbilen, bare ble stående, så da min kone skulle prøve å starte den etter 4 mnd så måtte hun ringe NAF å få den tauet til verksted - alt var flatt og nytt batteri og programering.

Kvittet meg med hele driten og kjøpte en elbil til - nå er naboen helt sikker på at vi er blitt gal.

hgs

Naboen vår er overbevist om at vi er gale, og det skyldes alt annet enn bilen. Si fra de som kan være interessert i å bytte  :P
Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
TMY reservasjon

kos

Alle har en idiot til nabo også min nabo  8)

Leif1

Har en Honda jeg må flytte på hver gang jeg skal klippe plenen...
(Dvs. Det blir mer og mer pjuskt det gresset...)
Konvertitt fra S til X

kos

Hei - klipper du den nå, så er du helt gal ?

Leif1

Ja, de årstidene er ikke så greie å holde styr på i Trøndelag..
Konvertitt fra S til X


kos

Bare man ikke begynner å måke snø om sommeren - kan jo hende det og.

Leif1

I Trøndelag kaller vi bare perioden mellom mai og august for den grønne vinteren...
Konvertitt fra S til X

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA