Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Undersøkelse: Når mottok du FW 6.1 oppdateringen?

Startet av Hyperstress, søndag 11. januar 2015, klokken 22:31

« forrige - neste »

Tuxedo


Bonk3rs

Sitat fra: Tuxedo på tirsdag 13. januar 2015, klokken 09:25
Da var det min tur til å stemme.  Oppdateringen var klar for installasjon i morges, så nå er de igang igjen.  Har "gammel" bil uten radar.
tt

Fikk du melding om oppdateringen på mobil-appen eller direkte i bilen først?
X60D, Solid hvit VIN 160## Levert 24.10.16
P85+ Pearlwhite 2014, Innbyttet  :(
Performance Model 3, Pearl white, Levert 26.02.19

Tuxedo

Sitat fra: Bonk3rs på tirsdag 13. januar 2015, klokken 10:57
Sitat fra: Tuxedo på tirsdag 13. januar 2015, klokken 09:25
Da var det min tur til å stemme.  Oppdateringen var klar for installasjon i morges, så nå er de igang igjen.  Har "gammel" bil uten radar.
tt

Fikk du melding om oppdateringen på mobil-appen eller direkte i bilen først?
Har Android, og meldingsfunksjonalitet tror jeg ikke Android-appen har fått ennå.

cairnz

Sitat fra: Bonk3rs på tirsdag 13. januar 2015, klokken 10:57
Sitat fra: Tuxedo på tirsdag 13. januar 2015, klokken 09:25
Da var det min tur til å stemme.  Oppdateringen var klar for installasjon i morges, så nå er de igang igjen.  Har "gammel" bil uten radar.
tt

Fikk du melding om oppdateringen på mobil-appen eller direkte i bilen først?
Kom på mobilen hos meg (ios).
Elbilist

Bjoris

Da står min også på oppdatering, antar det MÅ være 6.1 og ikke bare .77?

Tuxedo

Sitat fra: bjoris på tirsdag 13. januar 2015, klokken 12:55
Da står min også på oppdatering, antar det MÅ være 6.1 og ikke bare .77?
Det er nok 6.1.  Tesla hoppet over .77 hos meg.

MrUnderhill

#21
Fikk beskjed om oppdatering i dag tidlig, antar at det er 6.1.
Men fikk ikke varsling via appen (iphone)....

Edit: PS: Teslaen har tilgang på Wifi hjemme.

ihlhaug

Kanskje et dumt spm, men bilen må ikke stå til lading for å få oppdateringen? Har heller ikke wifi som rekker til garasjen, men går vel over 3g regner jeg med.
- Tesla Model S 85kW, grå, sort skinn, matt lacewood, ALT ekstrautstyr utenom ekstra seter. SOLGT.
- Kawasaki er6n 2006 modell, sommermonsteret.
- Tesla Model S 85kW, perlehvit, beige next gen, carbon, 21" mørke, alt utenom luft og 7 seter. VIN 876xx
- Reservert to stk model 3.

Tuxedo

Sitat fra: ihlhaug på tirsdag 13. januar 2015, klokken 13:25
Kanskje et dumt spm, men bilen må ikke stå til lading for å få oppdateringen? Har heller ikke wifi som rekker til garasjen, men går vel over 3g regner jeg med.
Nei, den trenger ikke stå til lading.  Den oppdaterer også over 3g, men Tesla har mumlet noe om at de som er koblet på Wifi etterhvert skulle få prioritet.  Vet ikke om det er trådt i kraft ennå.

Bjoris

Det var nok 6.1 for når jeg åpnet appen nå stod det %-vis visning av strøm ett lite øyeblikk før den gikk tilbake til vanlig visning, en må jo velge % i menyen. Ah dette er bare verdens kuleste bil!

afitch80

Da er 6.1 (2.2.92) installert her og. Kom i løpet av natten. Tok mye mindre tid å installere enn en del andre har meldt. Tok i underkant av 40 min.
Begynte el-eventyret med Tesla, så innom noe tysk, men var kjapt tilbake over dammen.

Tuxedo

Bumper denne til forsiden igjen.  Ni stykker som har svart at de har fått den i dag. Denne avstemmingen kan bli en artig dokumentasjon på hvordan en oppgradering typisk rulles ut.   

gss


Pompel

Min kom på formiddagen parkert utenfor kontoret i midtbyen i Trondheim. Altså, 3G :)
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

ctr46

Mulig litt OT. Håper 6.1 er bedre enn .77. Der faller 3G stadig vekk ut.. På andre bilen som har .73 er det mer stabilt. Trodde de hadde fått kontroll på 3G stabiliteten på nye oppdateringer...
.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA