Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Firmware 6.1

Startet av Hyperstress, torsdag 08. januar 2015, klokken 15:45

« forrige - neste »

Muffinman

Da kan jeg, ørten oppdateringer etter at feilen ble tilført over lufta, konstantere at på enkelte ladepunkter skrur ladestrømmen seg fremdeles tilbake til 16A ved bruk av scheduled charging eller start via app.
::)

Amoss

#346
Det kan se ut som om det kommer noen solide oppdateringer om noen (Tesla?) uker...


... ellers verd å merke seg at de nå har åpnet en servicestasjon med 24 timers åpningstid...
Model S 85D

jazzwheel

Dårlig gjort med sånne teasere.. :D

satheesh.net

Sitat fra: Amoss på lørdag 07. mars 2015, klokken 13:24
Det kan se ut som om det kommer noen solide oppdateringer om noen (Tesla?) uker...

... ellers verd å merke seg at de nå har åpnet en servicestasjon med 24 timers åpningstid...


http://youtu.be/Bt9zSfinwFA

;D

Muffinman

Hva er greia med dette med vertikal video? Har folk for lite å irritere seg over? Han som filmet Guillen beklager at han har filmet den veien fordi det ikke var "view" til å filme horisontalt.

Jeg ville ikke beklaget ;)

petersv

Sitat fra: Amoss på lørdag 07. mars 2015, klokken 13:24
Det kan se ut som om det kommer noen solide oppdateringer om noen (Tesla?) uker...


... ellers verd å merke seg at de nå har åpnet en servicestasjon med 24 timers åpningstid...

Prøvekjørte en P85D i dag som hadde en pending update (var første kunde for dagen, 100% charge ;) ) Kanskje det var noe spennende i updaten?

Hyperstress

Sitat fra: Amoss på lørdag 07. mars 2015, klokken 13:24
Det kan se ut som om det kommer noen solide oppdateringer om noen (Tesla?) uker...

Amazing update til hele flåten.. Det er store ord. Da holder det ikke med forbedret navigasjon eller noe.  Vi får satse på bedre aksellerasjon til alle..  8)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Milzit

Tja, 6.0 skulle jo også være "awesome"..

Kanskje autodimming av displayet som faktisk fungerer..? :)

RaBalder


cairnz


Sitat fra: Muffinman på mandag 02. mars 2015, klokken 15:55
Da kan jeg, ørten oppdateringer etter at feilen ble tilført over lufta, konstantere at på enkelte ladepunkter skrur ladestrømmen seg fremdeles tilbake til 16A ved bruk av scheduled charging eller start via app.
::)

Prøvd en reset to factory settings? ;-)
Elbilist

Muffinman

Nei, da blir det jo masse kødd med å opprette førerprofiler etc igjen. Men andre reset samt sletting av ladepunkter er forsøkt utallige ganger.

Tor med Leifen

Det blir nok en oppdatering som gir autoblinklys-funksjon. Det vil si, bilen kjenner ditt kjøremønster og blinker automatisk ved de av- og påkjørslene du vanligvis bruker.

Muffinman

Kanskje vi får mulighet for å slå av lokasjonsbasert autoheving av bilen? DET ville vært "awesome".

RaBalder

Sitat fra: Muffinman på søndag 08. mars 2015, klokken 14:22
Kanskje vi får mulighet for å slå av lokasjonsbasert autoheving av bilen? DET ville vært "awesome".
Den er jeg pinnadø med på  :)

Jeg liker at den autohever seg, men jeg vil velge de plassene det skal skje på.
Ikke slik som nå at jeg må fjerne alle de plassene den ikke skal autoheve seg på.

Øggen

Sitat fra: RaBalder på søndag 08. mars 2015, klokken 16:00
Sitat fra: Muffinman på søndag 08. mars 2015, klokken 14:22
Kanskje vi får mulighet for å slå av lokasjonsbasert autoheving av bilen? DET ville vært "awesome".
Den er jeg pinnadø med på  :)

Jeg liker at den autohever seg, men jeg vil velge de plassene det skal skje på.
Ikke slik som nå at jeg må fjerne alle de plassene den ikke skal autoheve seg på.

Du har da absolutt full kontroll på det!!
Fatter ikke at folk ikke liker dette.
Om jeg hever bilen et sted den ikke skal gjøre det neste gang, er det jo bare å trykke på krysset og huke den vekk som auto. 1 sek tar det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA