Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

21" turbinfelger/Tesla s85 GJERNE MED SMÅSKADER ønskes kjøpt

Startet av Mr.G, tirsdag 06. januar 2015, klokken 19:52

« forrige - neste »

Mr.G

Hei, har du felgsett med turbinfelger til s85 med noe småskader til salgs? send meg en PM. Ønsker 4 stk felger helst med brukte dekk. Ikke interessert i replika.


Send PM.



Mr.G


Bonk3rs

X60D, Solid hvit VIN 160## Levert 24.10.16
P85+ Pearlwhite 2014, Innbyttet  :(
Performance Model 3, Pearl white, Levert 26.02.19

Mr.G


Mr.G

Bumper denne igjen, noen som vil bli kvitt 21" kjerrehjulene sine?

EvenSteven

Jeg har sett med 21" performance til salgs. Michelin dekk - Bredere bak enn foran.
Tesla S P85+ sølv

EvenSteven

Tesla S P85+ sølv

Mr.G


Jimpec

2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

chrinaldini

Hei,
Jeg skal selge mine Performance felger og dekk i Mars om du er interessert!

Disse er helt nye, jeg må bare kjøre bilen fra Drammen til Oslo for å bytte dem til vinterdekkene så kan de overtas.



http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,19483.msg321296.html#msg321296

Mr.G


chrinaldini


Mr.G


Mr.G

Er fortsatt interessert i 21" turbinefelger med småskader. Send pm

mr.rs4

Jeg har tenkt tanken på å selge min felger, det er orginale 21" Turbin felger i grå farge med Pilot dekkene som bilen(TMSP85D) ble solgt med. Fikk felgene/bilen i april, og har kjørt ca 5000km. Tror ikke det er skader i felgene(det må dobbel sjekkes, men er på jobb nå)

Lurer på hva verdien er, og hva jeg kan selge de for.

MEN jeg kommer ikke til å selge / bytte felger & dekk før jeg har fått solgt min andre bil(BMW M5 som står i signaturen min), pga ikke vil bruke for mye penger enda(liker ikke å ha for mye uteståene :-) )

Er veldig svak for bl.a. 22" Vossen felger og lignende og helst i gun metall farge
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA