Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Elbil lading i Bodø/ Salten-området

Startet av nico, tirsdag 06. januar 2015, klokken 13:17

« forrige - neste »

nico

Synest at det er altfor dårlig med lademuligheter her i nord, så hvorfor ikke prøve og påvirke dette.
For eksempel City Nord, Nordlands største kjøpesenter. De har ikke tilrettelagt noe for resten av de som ikke bor i sentrum.

Så jeg syntes at vi alle skal sende dem en epost på markedsforing@citynord.coop.no med spørsmål om når de de får lademulighet til elbil?


Har dere forslag på hvem andre vi i felleskap bør sende mail til?
Nissan Leaf Tekna - Levert 04.12.2013 fra Imaas Bil i Bodø

Sigurd

Sitat fra: nico på tirsdag 06. januar 2015, klokken 13:17
Synest at det er altfor dårlig med lademuligheter her i nord, så hvorfor ikke prøve og påvirke dette.
For eksempel City Nord, Nordlands største kjøpesenter. De har ikke tilrettelagt noe for resten av de som ikke bor i sentrum.

Så jeg syntes at vi alle skal sende dem en epost på markedsforing@citynord.coop.no med spørsmål om når de de får lademulighet til elbil?


Har dere forslag på hvem andre vi i felleskap bør sende mail til?
Godt initiativ. Sendte følgende mail, selv om jeg ikke bor i området :) Antar dette ikke er ordnet opp i allerede?

Sitat
Som alle større kjøpesentre regner jeg med at dere har planer om å legge til rette for at besøkende med elbil kan lade mens de er i senteret. Når vil det bli mulig hos dere?

Merk at elbilister gjerne parkere et lite stykke unna inngangen om de behøver lading. Det vil forhindre at ladeplassene er opptatt av elbiler som ikke behøver lading.
Oslo
VW e-UP! Tungsten Silver siden 3. desember 2013.
Think 2002 modell, mai 2012-januar2014.

Sigurd

Og svar fikk jeg også: :)
Sitat
Hei

Dette er noe vi vil vurdere å få på plass når vi nærmer oss slutten på den utbyggingen vi nå er i gang med.

Mvh Tor Austad
senterleder
Oslo
VW e-UP! Tungsten Silver siden 3. desember 2013.
Think 2002 modell, mai 2012-januar2014.

nico

Nissan Leaf Tekna - Levert 04.12.2013 fra Imaas Bil i Bodø

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA