Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

OPTICOAT PRO 2015 TILBUD ELBIL

Startet av Resistes, lørdag 03. januar 2015, klokken 14:47

« forrige - neste »

Resistes






OPTI COAT PRO gir den beste og sterkeste lakkbeskyttelse.
En lettstelt bil med sterkere overflate mot riper og en glans som holder seg i årevis.
Takk til alle som har valgt OPTI COAT PRO så langt, og vil ønske alle nye velkommen til oss for behandling.

Vi fortsetter tilbudet til Elbil folket på
3990 for OPTICOAT PRO (4490 normalt)
pluss forarbeid på 1795 for nye biler.
I tillegg har vi en tilleggs opsjon for OPTI COAT PRO, som heter OPTI COAT PRO PLUS der vi legger et ekstra lag over OPTI COAT PRO, som gir en helt fantastisk glans . Den må legges samtidig med OPTI COAT PRO og kan ikke "ettermonteres", da oppnår den kun 2 års holbarhet . Vi legger den innen 30 min og da binder den seg kjemisk med PRO og vil da vare like lenge som PRO.(5 år pluss)
Det er 2500 i tillegg for denne normalt men med rabatt til Elbil er den 2000.



OPTICOAT GLOSS-COAT er en lettere variant som kan legges alene for 2500 pluss 1795 , den har normalt 2 år garanti og kan være et rimeligere alternativ. Samme styrke men kortere holdbarhet.

Disse tilbudene er først mot nybil og om bilen har fått X antall måneder vil det kunne komme tillegg for ripefjerning og lakk korrigering.


Ta kontakt for info og tilbud på 90 172 172
Eller post@opticoat.no , http://opticoat.no




Lakkbeskyttelse og bilpleie i Vestfold
Opti Coat PRO , Igreenlover KENZO , Americoat
90 172 172 post@opticoat.no

elektrolux

Har ikke regnet på alle tilleggene du nevner, men for meg virker det som det nærmer seg prisen på det en ny lakkjobb koster i Polen.

Hva er da fordelen med all denne behandlingen framfor vanlig vask, og så ny lakk hvert 5 år?
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Resistes

Eg vet ikke om innlegget er seriøst elektrolux eller om det er bevisst negativt, men att man kan reise til Polen og få slipt ned, sparklet, slipt , primet og lakkert med lakk og klarlakk av god kvalitet uten urenheter og feil i arbeidet for den prisen er nok langt fra virkeligheten, kanskje i en bakgård uten lakkboks og vannoppsamler på trykkluften kanskje. Bare de vet att det er en nordmann som kommer så er nok prisen dobblet i forhold til hva en annen polakk får den jobben gjordt for. Greit nok det , sett att et er en perfekt lakk så er den akkurat like myk som enhver lakk som er på markedet 2H-4H og har ingen egenskaper for selvrensing som nanobeskyttelser har. En lakkforsegling som Opti Coat har en hardhet på 9H , dette er verdier for test av lakkerte overtflater og kan sammenlignes med blyant hardheter der man fører en nål med trykk over overflaten til den får en ripe. Rundt 9 H regnes for det hardeste i dag på markedet.
Når det kommer til utregningene så er ikke det så komplisert.

NYBIL(uten ekstra polering)
Standard Opti Coat PRO  : 3990 + 1795 = 5 785,-
OPTI COAT Pro med GLOSSCOAT ("GLOTHCOAT") : 3990+2500+1795= 8 285,-
Kun GLOSSCOAT (2år+): 2500+1795=4295,-

Om disse prisene er i nærheten av Reise,Opphold,full proff lakkering så versågod :)
Dessuten er vi ikke blandt de dyreste på markedet, tvert imot.
Ha ellers et trivelig 2015 :)
Lakkbeskyttelse og bilpleie i Vestfold
Opti Coat PRO , Igreenlover KENZO , Americoat
90 172 172 post@opticoat.no

elektrolux

#3
Takk for oppklaringen. Er nok generelt skeptisk til å bruke slike summer på overflaten på et framkomstmiddel som er kontinuerlig utsatt for parkeringskader eller riper fra trøsykler og handlevogner.

Som du sikkert har registrert foretrekker jeg vedlikeholdsfri og bulkefri ABS plast som tydeligvis er mye mer økonomisk i drift.

Sist vi lakkerte biler i Polen kostet dette 6-8000 kr for helakkering inkludert div. små rep. Bilen ble kjørt til Polen og fly hjem kostet 2-300 kr. Etter det byttet vi bare bil og fløy tilslutt ned og hentet siste bilen. Meget fornøyd med disse jobbene på biler som Lancia Delta Integrale Verde York, Renault 5 GT Turbo etc

Nå har jo også vi biler med stålpaneler, og vasker disse med ujevnt mellomrom. Er selvfølgelig en glede å se bilen skinne etter en slik vask, men neste regnbyge er ofte bare timer unna så det hele virker hennsiktsløst. Bedre å bruke tid og penger på familien spør du meg.

Så til grunnspørsmålet: Selv fakturer jeg 500 kr/t for timebasert arbeid. Tar vi din rimeligste behandling og trekker vekk 795 kr i materiell blir dette 7 timer arbeid.

Leier ut leilighet til en som jobber med bilvask og polering og han snakker om 2 timers arbeid på liten bil og 3 timers arbeid på stor bil som Tesla og Viano. For det faktureres kunden mellom 1500 og 1800 kr noe som virker mer korrekt priset.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Ronny

Elektrolux: Det er ikke ofte jeg er uenig med deg, men dette var unødvendig.
el-Clio -97
I-MIEV -11 Solgt
Leaf -12

Resistes

Hei, når du leverer inn bilen på verksted kan du komme i 1300 pr time, rørlegger 800 pluss osv osv , vi har enkelt time pris på 550
Forarbeidet kan enkelte ganger komme opp i 4-5 timer , og lakkforseglingen er lisensiert og ikke spesiellt billig.
Vilket nivå din referanse gjør på 2 timer vet eg ikke , og "full shine" kan vi få her i byen for 995 , og resultatet er oftest en kjapp tur med roterende poleringsmaskin der polishen er full av dekkende "fillere" som skjuler riper som var der og som kommer under denne type jobb, dårlig vasket bil og ullpute med silikon/fillere i polishen er en kjapp måte å tjene penger på. Men du får hva du betaler for i de fleste situasjoner. Om du avfetter en sånn polert bil eller tørker ned med isopropanol ser du hva du betaler for , kjørespor / riper mm. Så når vi tar 3-5000 i 10 timers poleringsjobb uten kjørespor eller skjulte feil hva er riktig priset ?
Så må den enkelte vurdere hva som er bra verdi utfra egne preferanser.

Dette bildet illustrerer forskjellen . øvre del av panser har kjørespor som ikke viser når du henter ut bilen men som viser etter noen vask.

Lakkbeskyttelse og bilpleie i Vestfold
Opti Coat PRO , Igreenlover KENZO , Americoat
90 172 172 post@opticoat.no

Ebbe

Jeg har tatt min bil hos Restistes med Opticoat Pro, veldig fornøyd og ikke minst med all info og hjelp til å ta vare på min bil i ettertid. De har gjort en fantastisk jobb på en bil som var langt fra 100% ved innlevering og jeg har lært meg enkle vaskemetoder med utstyr som gjør dette til en lek. Om det er dyrt, tja det koster men fikk høyere pris andre steder!

Jeg har også kjøpt type 2 kabel fra Elektrolux og to stk. ladeadaptere. Type 2 kabel hadde en god pris, men ser at kabelen er vesentlig stivere en Salto sin. Begge ladeadapterene var feil koblet så dette måtte jeg ordne opp i selv. Spurte også Elektrolux i ettertid om en ny faktura da jeg kunne få dette trukket fra på firma, dette kunne han ikke gjøre da han ikke hadde tid!

Kundeservice er forskjellig fra firma til firma, noen baserer seg på pris andre på god service og kvalitet, dette gir selvsagt forskjellig kost!
P39240

Undertegnede

Hvor god beskyttelse gir denne pakka mot steinsprut? Virker som det er bare folie som visst nok skal være "sikkert" mot dette...

Resistes

#8
Den vil gi øket styrke mot steinsprang , men det er kun PPF (paint protecion film)Steinsprutfilm som gir full beskyttelse , stein kommer i 80-200km/t og man trenger en overflate som fanger opp energien . Folie er også ok , men film er dedikert formulert for dette formålet. Det man må huske er att filmen blir bombardert og vil få en slitt overflate etterhvert 3-5 år og er ment som et slitelag for lakken under , så filmen blir gjerne byttet ut med ny når den blir stygg. Det finnes ulike kvaliteter i markedet på samme måte som med folie, billig er ikke alltid det beste. Vi har valgt Premium Shield som vårt førstevalg , basert på finnish,garanti,pris og motstand. Produkt garanti på over 5 år blir smør på flesk da de fleste holder seg teknisk helt ok , men finnishen blir medtatt og kunden velger ny film pga utseende selv om filmen er helt i orden.
Vi ser ofte mikroskader i overflaten på ubeskyttet lakk , peppret uten att steinspruten har gått helt gjennom lakken, sånne vil bli drastisk redusert på en Opti Coat Pro behandlet bil.
Ligger litt info på http://opticoat.no, håper det er til hjelp
Lakkbeskyttelse og bilpleie i Vestfold
Opti Coat PRO , Igreenlover KENZO , Americoat
90 172 172 post@opticoat.no

Resistes

Vi har laget ny webside med info om OPTI COAT
Du finner den på http://opticoat.no

Lakkbeskyttelse og bilpleie i Vestfold
Opti Coat PRO , Igreenlover KENZO , Americoat
90 172 172 post@opticoat.no

BMW850

Sitat fra: elektrolux på søndag 04. januar 2015, klokken 08:44
Har ikke regnet på alle tilleggene du nevner, men for meg virker det som det nærmer seg prisen på det en ny lakkjobb koster i Polen.

Hva er da fordelen med all denne behandlingen framfor vanlig vask, og så ny lakk hvert 5 år?

Utrolig usaklig innlegg! På grensen til barnslig. Jeg har selv behandlet bilen med OptiCoat Pro hos Resistes og kunne ikke være mer fornøyd. Dyktig, kunnskapsrik og nøye, i tillegg er han av de rimeligste. Den store fordelen er motstandsdyktighet mot kjemikalier og fugledrit m.m. Etter snart ett år siden behandlinga er bilen like blank og fin og lett å holde rein. Man slipper også polering og voksing noe jeg ikke lenger synes er ett veldig interessant tidsfordriv. Så det å komme med argumentet om å istedet hellakkere bilen i Polen var skikkelig skivebom.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Resistes

Vi har fortsatt tilbud til Elbilfolket , ALLE MERKER.
I tillegg til OPTI COAT PRO PLUSS som er den vi selger mest av vil vi legge til att vi er og autorisert for GTECHNIC CRYSTAL SERUM og IGREENLOVER QUARTZ alle over 5 år uten etterbehandling.
Vi jobber med å innføre emblem , dørhåndtak, listfoliering med sprayfolie samt den sorte plastlista nede :) det er noen mnd frem men blir å finne hos oss.
Steinsprutfolie i dører og bakre hjulbue på Tesla går det mye av , 250 pr dør og 250 pr side på hjulbue.
Velkommen hos oss i Stokke :)
http://opticoat.no
Lakkbeskyttelse og bilpleie i Vestfold
Opti Coat PRO , Igreenlover KENZO , Americoat
90 172 172 post@opticoat.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA