Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ladekabler til en hyggelig pris

Startet av Ladefabrikken, onsdag 19. november 2014, klokken 23:07

« forrige - neste »

Ladefabrikken


I disse dager skifter Oslo kommune ut sine ladestolper, for at elbileierene skal kunne bruke disse ladestolpene maxsimalt må man ha en type2 kontakt som passer til disse stolpene. Det fine med dette er at du får ladet bilen med 16A på sikker måte.
www.ladefabrikken.no har alle kabler som passer til dagens nye elbiler som kan brukes til disse ladestolpene.
1 Stk sort Leaf
1 Stk Citroen 2EL 84 mod Norges første registrerte elektrisk 2CV (Med lithium ion batterier) Kjørt over 10000km
1 1/2Stk Clio electric
Reservert Model 3 31.03.16
http://www.ladefabrikken.no
Salg av ladekabler

svingen

Tips :Vil anbefale og kjøpe det verktøyet som hoster siden dumt med reklame (får det på tlf som jeg bruker nå) videre så bør man nok sette ned prisen så man ikke er dyrere enn de"etablerte" Elbilhjelpen.no et billigere så langt jeg kan se  da velger nok folk en kjent aktør med tanke på reklamasjon etc. Når det er sagt er det supert med konkurranse :-)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Ladefabrikken

Takk for tilbakemelding. Vi slår Elbilhjelpen på priser.
www.ladefabrikken.no
1 Stk sort Leaf
1 Stk Citroen 2EL 84 mod Norges første registrerte elektrisk 2CV (Med lithium ion batterier) Kjørt over 10000km
1 1/2Stk Clio electric
Reservert Model 3 31.03.16
http://www.ladefabrikken.no
Salg av ladekabler

svingen

#3
16a 5 meter 1490 kr  på Elbilhjelpen 1562 kr hos dere blir jo små penger men rett skal jo være rett :-)
man bør og gi beskjed hvor man kan hente kabelen siden det er mulig ser jeg på frakt :-)
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Ladefabrikken

#4
Sitat fra: svingen på torsdag 20. november 2014, klokken 07:10
16a 5 meter 1490 kr  på Elbilhjelpen 1562 kr hos dere blir jo små penger men rett skal jo være rett :-)
man bør og gi beskjed hvor man kan hente kabelen siden det er mulig ser jeg på frakt :-)

Du har rett i det, men Type1 til Type2 med 3 meter kabel er en lengde som jeg vil si er mye mer aktuel for de fleste med Leaf og Soul og koster hos oss 1437,- 5 meteren er nok mest aktuel for trillingene.
1 Stk sort Leaf
1 Stk Citroen 2EL 84 mod Norges første registrerte elektrisk 2CV (Med lithium ion batterier) Kjørt over 10000km
1 1/2Stk Clio electric
Reservert Model 3 31.03.16
http://www.ladefabrikken.no
Salg av ladekabler

svingen

skjønner ikke helt hvorfor 5 meter er mere får trillingen,er ikke bedre plass i en trilling til en lengre kabel enn en annen bil (fyller seg opp i bilen med 20 meter skjøteleding og juster barlader)
hvor holder dere til? hvis man skal hente kabelen :)?
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Mr.Zero

Sitat fra: svingen på søndag 23. november 2014, klokken 21:33
skjønner ikke helt hvorfor 5 meter er mere får trillingen,er ikke bedre plass i en trilling til en lengre kabel enn en annen bil (fyller seg opp i bilen med 20 meter skjøteleding og juster barlader)
hvor holder dere til? hvis man skal hente kabelen :)?

Har sikkert noe med plasseringen av ladekontakten på bakskjermen.. Ellers fikk jeg kabelen min fra Elbilhjelpen dagen etter bestilling. Funker som bare det! Og 5 meter lang..! ;D
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 2017 Full Pakke Protonic blue
BMW i3 2021 Full Pakke Blue Ridge Mountain
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

Ladefabrikken

Sitat fra: svingen på søndag 23. november 2014, klokken 21:33
skjønner ikke helt hvorfor 5 meter er mere får trillingen,er ikke bedre plass i en trilling til en lengre kabel enn en annen bil (fyller seg opp i bilen med 20 meter skjøteleding og juster barlader)
hvor holder dere til? hvis man skal hente kabelen :)?
Trillingene har ladeinntaket bak på bilen så for å slippe å rygge inn til ladestolpen så er nok 5m bedre for Trillingene. Vi holder til på Manglerud.
1 Stk sort Leaf
1 Stk Citroen 2EL 84 mod Norges første registrerte elektrisk 2CV (Med lithium ion batterier) Kjørt over 10000km
1 1/2Stk Clio electric
Reservert Model 3 31.03.16
http://www.ladefabrikken.no
Salg av ladekabler

emil

Sitat fra: 2EL på fredag 28. november 2014, klokken 18:06
Sitat fra: svingen på søndag 23. november 2014, klokken 21:33
skjønner ikke helt hvorfor 5 meter er mere får trillingen,er ikke bedre plass i en trilling til en lengre kabel enn en annen bil (fyller seg opp i bilen med 20 meter skjøteleding og juster barlader)
hvor holder dere til? hvis man skal hente kabelen :)?
Trillingene har ladeinntaket bak på bilen så for å slippe å rygge inn til ladestolpen så er nok 5m bedre for Trillingene. Vi holder til på Manglerud.

Men å rygge inn på en parkeringsplass er så mye bedre og tryggere enn å rygge ut. Skulle ønske at Leafen hadde ladeporten bak. Har heldigvis lang ladekabel så jeg kan rygge inn hvis det er mest praktisk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA