Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Renault Fluence ZE

Startet av kjorgen, fredag 24. oktober 2014, klokken 19:30

« forrige - neste »

kjorgen

Min aller første el-bil! Gøy å ha en bil som det ikke ruller mange av i norge. Veldig fornøyd!

ruben

Hei på deg kjorgen. Har du litt erfaring å dele. Muligens litt flere bilder også?

Mr.Zero

Sitat fra: kjorgen på fredag 24. oktober 2014, klokken 19:30
Min aller første el-bil! Gøy å ha en bil som det ikke ruller mange av i norge. Veldig fornøyd!

En rett nede i gata har en slik en. Lyseblå. Stilig vogn! ;D
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 2017 Full Pakke Protonic blue
BMW i3 2021 Full Pakke Blue Ridge Mountain
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

elektrolux

Første gang jeg kjørte en slik sa jeg til kona at det er utrolig at folk fremdeles kjøper fossilbiler. Her er komfort og kjøreglede i toppklasse.

Siden da har VW, BMW og KIA stadfestet at Elbiler er framtiden.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

emil

Ble liggende bak en sånn på E18 mellom Holmestrand og Tønsberg idag. Helt klart en av de fineste elbilene der ute.

Fluence ZE

Det er en flott bil. God å kjøre, bra med plass inni, selv i baksete. Vi har hatt en, og den er dypt savnet.
Rogaland

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA