Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Flyplasskafeen, Tønsberg Åshaugveien 153 , 3157 BARKÅKER

Startet av Ebbe, torsdag 23. oktober 2014, klokken 14:34

« forrige - neste »

Ebbe

Ladeplass med 2 stk. 22kW ladere. Ligger fint til for de av oss som ferdes i Vestfold! Forstår det slik at Renault Zoe kan bruke disse gratis i et år, og vi andre må betale kr. 60,- for en time.
Jeg håper man kunne innført 30 minutters ladning på disse? Holder for de fleste for å komme hjem! For mitt vedkommende er kr. 60,- for en time også mye da jeg ikke har tid eller behov for å stå der så lenge. Har "gratis" ladning i Lier, blir heller til at jeg lader der da. Men om man innførte 30 minutter og en pris på dette til kr. 20,- ville jeg og mange andre se nytteverdien i forhold til behov, hjemmeladning etc. Tror at man også ville klart få en større inntekt på en slik prismodell.
P39240

sven erik

enig med deg at  en kunne valgt  men om det faktisk og hadde kostet 30-40 for en time og med at en kunne stoppe når en ville i denne tiden   men 60 er det ingen som står  kjører forbi der 2 til 4 ganger om dagen  har ikke sett noen der ennå  selv bruker jeg drammen  men tenkte ene gangen  jeg kjørte jem på natten  om jeg skulle prøve å komme jem uten å lade i drammen  tenkte på denne  men nei ikke for 60 kr  men lavere takst ville en tjent mer

sven erik

var innom flykafen en tur i dag  å da hadde den ene laderen sluttet å virke

Barskog

På vei hjem sent i går kveld planla vi å gjøre et kort stopp her for å fylle på nok juice til å komme hjem til Sande. Begge ladepunktene var i ustand og det fantes ikke noe info om navn eller telefonnummer å kontakte. Hva gjør man da?
Kjørte på ECO mode, men fikk full stopp midt mellom Holmestrand og Sande. Trilla inn på en lomme og ringte Renault veiassistanse. Etter én time stod vi oppe på Vikings lasteplan og ble fraktet de siste km hjem.
Ja-ja, én erfaring rikere og gleder meg bare enda mer til de nye Fortum laderne er tilgjengelige. Har allerede tegnet to års abonnement..
2017 Grå Titanium Renault ZOE Intens ZE40 R90 - Hentet 31/5-17
2016 Sort Renault ZOE Intens R240 - Hentet 14/3-16
2014 Sort Renault ZOE Intens Q210 - Hentet 11/9-14
11kW Supercharge hjemmelader
Zaptecs ZapCharger PORTABLE 10A (genrasjon1)
Zaptecs ZapCharger PORTABLE 16A (genrasjon2)
Sort lademugge fra noefuel.no (trekker 9,1A/gir DC Power 1,7 kW inn på batteriet)
Gul hyttelader fra Renault (trekker 9,6A/gir DC Power 1,8 kW inn på batteriet)
Begge siste målt 4. juli 2017

sven erik


Barskog

Da er det godt Renault har satt bort utbygging og driften av resten av ladenettverket til Fortum.
Var forresten innom Flykafeen i åpningstiden i går og sa ifra. Hun i kassa skjønte ikke helt hva jeg prata om, men skulle melde det videre sa hun..
2017 Grå Titanium Renault ZOE Intens ZE40 R90 - Hentet 31/5-17
2016 Sort Renault ZOE Intens R240 - Hentet 14/3-16
2014 Sort Renault ZOE Intens Q210 - Hentet 11/9-14
11kW Supercharge hjemmelader
Zaptecs ZapCharger PORTABLE 10A (genrasjon1)
Zaptecs ZapCharger PORTABLE 16A (genrasjon2)
Sort lademugge fra noefuel.no (trekker 9,1A/gir DC Power 1,7 kW inn på batteriet)
Gul hyttelader fra Renault (trekker 9,6A/gir DC Power 1,8 kW inn på batteriet)
Begge siste målt 4. juli 2017

Barskog

Vet ikke dagens status, men jeg var innom to-tre ganger før jul og ladet. Da virket den ene av dem.
2017 Grå Titanium Renault ZOE Intens ZE40 R90 - Hentet 31/5-17
2016 Sort Renault ZOE Intens R240 - Hentet 14/3-16
2014 Sort Renault ZOE Intens Q210 - Hentet 11/9-14
11kW Supercharge hjemmelader
Zaptecs ZapCharger PORTABLE 10A (genrasjon1)
Zaptecs ZapCharger PORTABLE 16A (genrasjon2)
Sort lademugge fra noefuel.no (trekker 9,1A/gir DC Power 1,7 kW inn på batteriet)
Gul hyttelader fra Renault (trekker 9,6A/gir DC Power 1,8 kW inn på batteriet)
Begge siste målt 4. juli 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA