Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Donere til Tesla Science Center

Startet av getor, onsdag 22. oktober 2014, klokken 21:46

« forrige - neste »

getor

En anerkjennelse av et teknologisk geni er underveis, Tesla Science Center, i Wardenclyffe. Våre Tesla er selvsagt også et vitne om respekten men nå har man anledning til å få være med på å bidra til mer enn det, gjenskape det opprinnelige laboratoriet til Nikola Tesla, samtid som man udødeliggjøres :D

For egen del er det donert til en murstein til bygget, men familiens navnetrekk ("dåren skriver sitt nav over alt") som følge av en  kampanje på Indigogo: https://www.indiegogo.com/projects/buy-a-brick-for-the-nikola-tesla-museum.

Det er 18 dager igjen av kampanjen som i skrivende stund har samlet inn USD 442,000 av opprinnelig mål på USD 200,000. Fenomenalt!

Jeg oppfordrer entusiastene her til å bidra med en skjerv til å få dette levende museet til virkelighet.

http://www.teslasciencecenter.org

Anew

Jeg fikk ikke godkjent murstein hos controlleren (kona), men hettegenser er for lengst bestilt og i trykken.
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

Kim L


Anew

Litt ned på murstein-siden kan du velge klær i stedet. Det kan imidlertid se ut som om det ikke går an å bestille hettegenser lenger. Min er alt på vei i posten.
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

Olatho

Finner både hettegenser og tskjorte fortsatt. Så det er bare å handle noen uker til.



© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA