Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

8A eller 14A (fast)

Startet av Lynvingen, mandag 20. oktober 2014, klokken 17:21

« forrige - neste »

65lars

#30
OK!  "Got it Down!"   :)

Tok fra hverandre klumpen med magneter, tok en, og holdt den på siden av støpselet, i det jeg skled det inn.  Var ikke engang i berøring av metallet på støpselet!  Forsøkte 3 ganger til, tror jeg nærmer meg nå!   ;D

Glemte selvfølgelig en tusj penn, men neste gang skal jeg merke kontakten.

(Fant ut noe annet også.  Selv om denne "innendørs" kontakten er på en egen, 16A krets, så ville sikringen slå ut, etter at jeg slo på hele PC anretningene mine her (som tar mye strøm på starts-punktet).  Men slår jeg på hovedbryteren for PCer først, og så lader bilen med magnet på 14 Amp, går alt bra!  Meg gla'   :) )

Takker og bukker for hjelpen, og tålmodigheten dere viser her!
Trilling, bestilt KIA

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA