Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Forsikring P85D?

Startet av Nasse, mandag 13. oktober 2014, klokken 20:37

« forrige - neste »

skyfawn

Jeg ønsker også tilbud på en S85D  :)


Mippen

Fremtiden er elektrisk.

cash

Her også.
Ønsker å vite selskap. Det har mye å si.
Model S85D i bestilling. Levering April 2015

Trallalala

Sitat fra: teslanor på mandag 20. oktober 2014, klokken 22:25
@Glennglenn: Mener du P85D eller "standard" P85??
Det er vel dual drive versjonen vi diskuterer her

Beklager, gikk litt fort. Kun standard.

teslanor

@Glennglenn: Skjønner!  :)
@edakcots: Hvilket selskap er det snakk om da?

teslanor

INGEN med endelige tilbud fra andre selskaper enn DNB?

edakcots

Tviler på at dere finner noe rimeligere enn min agent i Tryg forsikring. Han er spesialist på å sy sammen pakker til gode kunder som har økonomien i orden. Er du derimot 19 år, vunnet i Lotto og har kjøpt deg TMS p85, så er det kunder de ikke ønsker og priser det deretter...
Til dere som er interessert, klikk på postkassa mi og send forespørsel, så skal dere få kontaktinformasjon osv ;)
Har allerede spart 7 Tesla eiere i dag for store summer 8)
Top 10 world statistics Carwings i km og trær:)
Leaf 2014 Tekna DMG
Tesla Model S 85 sort med "alt"
Renault ZOE grå intens
Tesla Model S 85 D 4x4 i bestilling
Importerer og driver kun med elbil, begynte i 2007

Muffinman

Betaler gjerne ekstra for å unngå Tryg.

teslanor

@edakcots: Takker for info! Hører nå med Tryg.
@Muffinman: Hva er problemet med Tryg da?

edakcots

Har stort sett grei erfaring fra alle selskaper, men prøver de seg på noe er det bare å stille krav og ikke gi seg. Forsikringsnemda i kopifeltet ved evt klagemail er lurt :)
Har hatt trygg siste 9 år og det har vært svert greit og rimelig. De behandler meg og mine kunder med forsiktighet da vi er over 200 totalt, så da blir jo priser osv deretter og kommer dere til gode... :)
Top 10 world statistics Carwings i km og trær:)
Leaf 2014 Tekna DMG
Tesla Model S 85 sort med "alt"
Renault ZOE grå intens
Tesla Model S 85 D 4x4 i bestilling
Importerer og driver kun med elbil, begynte i 2007

AndreS

Takk for tips, men så fantastisk var det vel ei. Kalkulatoren til dnb gir 13500, tilbudet jeg fikk var over 16000...70% 4. År 30 år. Romerike. 20k km.
I3 i bestilling

edakcots

Tror du må snakke med de en gang til, infoen om bilen må være lagt inn feil. Husk at alle Tesla har sporing, det vet ikke agenten og må legge det inn manuelt. Da blir nok prisen en helt annen skal du se:)
Top 10 world statistics Carwings i km og trær:)
Leaf 2014 Tekna DMG
Tesla Model S 85 sort med "alt"
Renault ZOE grå intens
Tesla Model S 85 D 4x4 i bestilling
Importerer og driver kun med elbil, begynte i 2007

edakcots

Husk også at  performance er dyrere. Sier du P85D så hopper prisen opp betraktelig. 85d derimot er veldig rimelig, men det sier seg selv :)
Performance D er så vill i effekt at Tesla burde gi gratis kjøreopplæring til kundene sine.
Satt på med en kar i en bakhjulsdrevet performance, Jesus! Mannen hadde jo aldri kjørt med mer HK enn selgerbilen gjennom mange år, en 105hk Passat:)
Top 10 world statistics Carwings i km og trær:)
Leaf 2014 Tekna DMG
Tesla Model S 85 sort med "alt"
Renault ZOE grå intens
Tesla Model S 85 D 4x4 i bestilling
Importerer og driver kun med elbil, begynte i 2007

teslanor

Er heller ikke spes. imponert over prisene fra Tryg (via kontakten din edakcots!):

P85(D) (de hadde ikke D-versjonen liggende inne en gang): ca kr 11.500,- mente agenten D-versjonen ville koste. Det er dårligere enn DNB.

S85D ca kr 8500,- med Ekstra (dekker også skade på bil ved folk som stikker av/ikke mulige å få tak i). For S85D er jo DNB betraktelig dyrere (i hvert fall ut fra mine faktorer som bonus, alder, bosted osv.)

Alt med 16´km kjørelengde.

Mippen

Sendt pm angående kontaktinfo på agent
Fremtiden er elektrisk.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA