Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Model X videoer

Startet av satheesh.net, lørdag 11. oktober 2014, klokken 07:12

« forrige - neste »

Muffinman

Den så ikke så fæl ut i den videoen som jeg fryktet basert på en del bilder som har sirkulert. Kanskje den ikke blir så verst i virkeligheten  :D

lunitiks

Ikke mye takplass mellom måkevingedørene der, nei.
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

satheesh.net


KrW

Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

Norx

Sitat fra: KrW på onsdag 07. oktober 2015, klokken 08:13
https://mobile.twitter.com/CitrixCEO/status/650301934469943296
Hjemmeleveranse av en blå  :D

Kult at det dukker opp "kjente" navn i eierlisten. Mark er kjenning for mange IT-nerds i Norge. Som CEO for Citrix har han vært her flere ganger og holdt foredrag/demoer på produktene...

petersv


satheesh.net


satheesh.net


SunSeeker

Hmmm. Dårlig dashCam video av X som frakter ski.
Blir vanskelig pånorske veier å frakte ski slik.......

https://www.youtube.com/watch?v=bi9OiVbAGi4&feature=youtu.be

satheesh.net


KrW

#55
Mark Templeton som fikk blå Model X på Founders-utdelingen har postet en del bilder og videoer her: https://www.icloud.com/sharedalbum/#B0T5nhQSTmmhhC
Han delte linken nettopp på Facebook.

Han skiver også blant annet at setene er klart de beste han har eid. Av Tesla har han Roadster, Model S og Model X. Ser for meg at han har eid mange andre fine biler også.
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

petersv

Bra bilder og videoer! Det som slår meg litt ang 2. seterad et at det må komme fryktelig mye grus, sand og møkk nedi den renna der pidestallen til setene går att og fram i?

lunitiks

Sitat fra: petersv på mandag 14. desember 2015, klokken 11:18
Bra bilder og videoer! Det som slår meg litt ang 2. seterad et at det må komme fryktelig mye grus, sand og møkk nedi den renna der pidestallen til setene går att og fram i?


BOINNNNGG!!! Melder meg herved inn i klubben av spente personer på dette spørsmålet
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

TpGn

Litt bekymret for "fit'n finish" må jeg si, se vedlagte utklipp fra et av bildene til Templeton. Der plasten fra skjermbuen møter plastlist langs kanal; ser ikke bra ut. Sveiseskjøt til høyre i samme bilde er heller ikke mye å rope hurra for. Tipper det blir langt ut i produksjonen før disse tingene blir bedre, om noensinne.
Sig. X P90DL - Signaturmedlem TOCN

sigurdi

Sitat fra: TpGn på mandag 14. desember 2015, klokken 18:53
Litt bekymret for "fit'n finish" må jeg si, se vedlagte utklipp fra et av bildene til Templeton. Der plasten fra skjermbuen møter plastlist langs kanal; ser ikke bra ut. Sveiseskjøt til høyre i samme bilde er heller ikke mye å rope hurra for. Tipper det blir langt ut i produksjonen før disse tingene blir bedre, om noensinne.
Husk dette er Founders bil, den er for det meste håndbygd, endel gjøres nok av roboter her også men da tidlig fase av programeringen og er utallige småjusteringer før de er perfekte.
En robot gjør jo ikke bedre jobb en det programereren har programert inn.
Horten
Model X90D (18.03.17)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA