Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hva har dere fått gratis av tilbehør ved bestilling av Soul?

Startet av birkeland, tirsdag 30. september 2014, klokken 23:29

« forrige - neste »

birkeland

Kunne vært interessant å høre hva som er realistisk å forvente av tilbehør uten tillegg i prisen ved bestilling.

Sumpkongen

Landet på 252' for Exclusive, inkl. vinterdekk, tectylbehandling, matter osv. Ellers la selger på en type 1 til type 2 ladekabel (evt. overgang) som ellers kostet 1700,-. Virker som at de fleste som har bestilt også har fått dette med.

Virker som at bilen er såpass bra speccet at det ikke er så mye som kan legges ved og etterspørselen så høy at det er fint lite rom for pruting because tilbud<etterspørsel :-)
Kia Soul bestilt 30. september 2014, levert 11. mai 2015

Hanzo

Bilen er vel nå såpass ettertraktet at de neppe gidder å prute prisen ned all verdens. Tipper de lett klarer å selge det de kan få til landet av biler, og derfor er de ikke tjente med å selge bilen for en hver pris.

Zyntax

Prøvde å få med litt ekstra jeg, da jeg så flere her hadde fått med både det ene og det andre.
Fikk vel med gummimatter, thats it ???
De selger jo i bøtter og spann uansett nå, så de trenger vel ikke å smøre kundene ved å slenge med stort ekstra.
Jeg har bestilt hos KIA Trondheim. Kan godt være de ute i distriktene er mer rause ::)
Kia Soul Exclusive, blå med hvitt tak, bestilt i september 2014, kommer i August 2015.

mortenegeland

Har ikke fått den enda, men etter en samtale, så får jeg ikke med noe ekstra. Men fikk 8000 i avslag. Så ferdig levert exclusive 232 000:)

nemiarwen

Sitat fra: mortenegeland på onsdag 01. oktober 2014, klokken 15:49
Har ikke fått den enda, men etter en samtale, så får jeg ikke med noe ekstra. Men fikk 8000 i avslag. Så ferdig levert exclusive 232 000:)
232.000 ?!?! Antar at det er uten vinterdekk også?

Jeg endte på 254.000 inkl. vinterdekk, metallic lakk 2 farget sort rød, bagasjeromsmatte og type 1-2 kabel. Prøvde å prute, fikk til svar at jeg skulle få "full tank" med på kjøpet  ;D :P

mortenegeland


Sitat fra: nemiarwen på onsdag 01. oktober 2014, klokken 16:58
Sitat fra: mortenegeland på onsdag 01. oktober 2014, klokken 15:49
Har ikke fått den enda, men etter en samtale, så får jeg ikke med noe ekstra. Men fikk 8000 i avslag. Så ferdig levert exclusive 232 000:)
232.000 ?!?! Antar at det er uten vinterdekk også?

Jeg endte på 254.000 inkl. vinterdekk, metallic lakk 2 farget sort rød, bagasjeromsmatte og type 1-2 kabel. Prøvde å prute, fikk til svar at jeg skulle få "full tank" med på kjøpet  ;D :P

Ja det er uten vinterdekk, da jeg får de billigere selv gjennom en kamerat som er bilselger. Skulle hatt en slik 1-2 kabel, men får heller bestille det når december nermer seg:) trenger en av den og en ekstra ladekabel til å ha fast i garasjen.

K S

Sitat fra: nime01 på fredag 03. oktober 2014, klokken 21:30
Fikk tilbud på ca 250k inkl vinterdekk, 1-2 ladekabel og matter. Valget står nå mellom en ekstra e-Golf eller Soul.. "problemet" er bare at vi har et svært gunstig tilbud på e-Golf..

Les testen i siste nummer av Bil da :-)
Abonnenter fikk bladet i går.....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA