Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Reva i 2010 selges i deler

Startet av Termit, onsdag 24. september 2014, klokken 12:36

« forrige - neste »

Termit

Hei,

Da 2-3 av batteriene på denne bilen er ekstremt dårlig har jeg bestemt meg for å bruke motor og elektronikk til å bygge elektrisk motorsykkel i vinter.

Alt annet enn motor og elektronikk på bilen selges, den har også dieselvarmer.

Ta kontakt her eller på 48159648 for mer informasjon.

freon

Heisann
Hvor holder du til? Og hva skal du ha for 2-2 batterier? Hvor gamle er de (batteriene altså).?

Termit

Bor i Oslo :-)

Batteriene er originale. 2-3 av de er dårlige, men de andre virker helt ok. Tenker kanskje ca 200,- pr batteri eller noe sånt...

Termit

Demonteringen starter på lørdag, så rop ut om det er noe man trenger :-)

freon

Høres ok ut det, men må se litt an, har noen andre batterier på gang også. Gir lyd før lørdag om det blir aktuelt :)

Termit


lastve

Hei Termit.
Jeg trenger bakramma som holder motoren og bakakslingen på plass på bilen.
Altså den nesten trekantete jernkonstruksjonen som er skrudd fast på midten helt fremme og som motor og drivverk sitter montert på. Har du denne, og hvilken pris tenker du på ??

Med vennlig hilsen
Lasse
Lastve
Tidligere eier av Reva standard, 2006 mod og RevaI 2008 mod.
Solgt Revaene og kjøpt Leaf 2012 modell februar 2021.
Håper på å få den kjørbar igjen..
Bor i Sarpsborg.

Termit

Hei Lastve,

Den sitter fortsatt på bilen, men skal selges ;-) Gi meg et bud på den, på melding her eller på 48159648! Regner med at jeg kan få demontert den til helgen.

Termit

Da er stort sett alt jeg trenger demontert, det er motor og elektronikk under baksetet. Resten selges, inkludert batterier, og det selges billig :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA